Gå til innhold

Kjeder vettet av meg :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sykemeldt pga bekkenplager. Klarer ikke å gjøre så mye og nå i dette fine været kan jeg jammen meg ikke holde meg ute i sola heller. Blir full av fæle,mørke og store pigmentflekker. Ser helt jævlig ut :-( Hater å være gravid og holder på å bli deppa av dette livet. Hva skal jeg gjøre? Og finne på? Hjelp!

Anonymous poster hash: 3a8ea...6ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venner? Shoppe? Lese bøker? Dulle med deg selv (ansiktsmaske, fikse negler og ta hårkur)? Det kommer jo an på dine interesser. Selv kjeder jeg meg også fælt om dagen.. Jeg spiser mye mat og gjør det jeg selv foreslo. Eller så steller jeg leiligheten, eller bare sover! ;)

Anonymous poster hash: 0aa83...564
Skrevet

Blir litt lange dager ja! Er sykmeldt pga det samme selv. Er minimalt hva jeg klarer p gjøre:/ Blir litt lett husarbeid, levere og hente 2 åringen i bhg. Har begynt å løse suduko og kryssord:) fin hjernetrim. Ellers så har jeg noen faste tv-serier og sover også litt. Liker å gå gravid jeg til tross for mye plager denne gangen (bekkenløsning fom 3 mnd, blodtrykksfall, kynnere med nedpress). Vet d blir så bra til slutt. Arbeidet 40-60% frem til for 2 uker siden. Synes det er godt å kunne slappe av nå etter å ha presset meg litt hardt ift jobb.

Har 2 mnd igjen men tror juli kommer til å gå fort med ferietid til samboer og 2 åringen:)

Anonymous poster hash: 68960...de4

Skrevet

Hvis det er en trøst så har man ikke den luksusen å kjede seg når ungen er ute :) Les bøker, jeg fikk ikke tid til å lese på nesten 3 år ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...