Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Når dere er på butikken og ser folk fyller opp kurven sin med billig produkter,eller ting på salg,hva tenker dere da? Tenker dere at de er fornuftig eller at de sikkert har dårlig råd? Selv handler vi stort sett bare på Rema 1000 og vi kjøper mye av rema sitt eget merke eller landlord. Der sparer vi masse penger i løpet av en mnd. Vi har ikke dårlig råd,men tenker at vi sparer der vi sparer kan :)Og bruker heller de ekstra pengene til og unne oss noe senere... Anonymous poster hash: 331c0...472
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Jeg tenker at jeg kunne ønske jeg var like fornuftig som de, og at jeg kunne ønske jeg var like flink til å plukke rimelige produkter fremfor de dyre At de har dårlig råd faller meg ikke inn en gang, om jeg skulle tenke noe som helst tenker jeg at de må da ha mer til overs enn meg i alle fall med tanke på forskjellen det er i mat-budsjettet vårt, noe som er en klar pengesluker i min økonomi i alle fall. Anonymous poster hash: 0a342...599
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Kommer litt an på hvordan folka som handler billigvarene kler seg, ter seg osv. tenker jeg da... men skal ærlig innrømme at jeg ikke kan huske å ha lagt merke til hva andre mennesker putter i sin vogn. Anonymous poster hash: 98cfa...afb
Poetika med K Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Jeg er så navlebeskuende at jeg ikke ser hva andre har i handlekurven sin. Men hvis jeg hadde sett det så hadde jeg vel ikke tenkt stort annet enn at det var fornuftig.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 Har aldri tenkt over hva andre putter i kurven sin. Handler billige produkter selv jeg dersom de er like gode og sunne som andre produkter:) er veldig obs på palmeolje f.eks. Det eneste jeg reagerte på en gang var da jeg så en 2 åring sitte i vognen, og faren hadde fylt opp hele vognen med øl! Så ikke helt bra ut... Anonymous poster hash: e73f7...50c
Øyne som ser!! Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 (endret) Skjekker ikke hva andre har i handlekurven sin, har nok med det jeg selv skal handle. Endret 5. juli 2013 av Øyne som ser!!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 Er det meningen man skal legge merke til sånt? Og atpåtil tenke noe om det?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #8 Skrevet 5. juli 2013 Jeg ser aldri oppi andres vogn, har nok med meg selv og ungene. Kjøper en del usunt selv og er litt obs på at det kan se rart ut for andre Anonymous poster hash: 12021...019
Gjest sug lut Skrevet 5. juli 2013 #9 Skrevet 5. juli 2013 Tenker? Jeg er ikke i matbutikk for å tenke.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #10 Skrevet 5. juli 2013 Jeg har aldri giddet å kikke i andres matkurv... Anonymous poster hash: 87218...cce
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #11 Skrevet 5. juli 2013 Jeg får ikke med meg sånt. Hender at jeg titter når jeg venter i køen og noen foran legger varene på båndet, men jeg får liksom ikke med meg hva de legger der likevel Og når det er sagt så handler vi ofte billigmerker selv. Både fordi det er enkelte sånne varer vi faktisk liker bedre enn de "vanlige", og for å prøve å kutte ned litt på matbudsjettet. Anonymous poster hash: 5237c...789
Klokkeblomst Skrevet 5. juli 2013 #12 Skrevet 5. juli 2013 Holder ikke øye med hva andre folk legger i kurven sin, har nok med min egen kurv
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #13 Skrevet 5. juli 2013 Når man sitter i kassen og ser noen lasse på billigmerker, men har råd til røyk og øl tenker man nok sitt. Men ellers tenker jeg lite om andres handlevaner. Anonymous poster hash: 6b56f...933
Gjest Skrevet 5. juli 2013 #14 Skrevet 5. juli 2013 Enig med flere her, har mere nok med min egen kurv enn å glane på andre sin handlevogn. Å handle billig mat eller på salg, beviser jo at en er økonomisk
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #15 Skrevet 5. juli 2013 Jeg ser ned på mennesker som sparer selv om de ikke har behov for det med det resultat at deres barn spiser dårlig mat. Kjøper man næringsfattige produkter, produkter med mye palmeolje og lignende så synes jeg at man har mislyktes som forelder hvis man ikke absolutt MÅ skjære ned på matbudsjettet. Ser også rart på mennesker som sparer på absolutt alt av klær og ser ut som en dass. Det går an å kjøpe ordentlige klær på tilbud, nå har for eksempel alle butikkene her i byen sommersalg. Du får gode og pene sko fra dinsko for 200 kroner, ordentlige dongeribukse for 300 og så videre. Folk som klipper seg selv og går i utslitte klær fra Fretex KUN for å spare penger forstår jeg ikke logikken hos. Anonymous poster hash: 71275...42f
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #16 Skrevet 5. juli 2013 Enig med flere her, har mere nok med min egen kurv enn å glane på andre sin handlevogn. Å handle billig mat eller på salg, beviser jo at en er økonomisk Ikke hvis denne billige maten er av dårligere kvalitet. Anonymous poster hash: 71275...42f
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #17 Skrevet 5. juli 2013 Når man sitter i kassen og ser noen lasse på billigmerker, men har råd til røyk og øl tenker man nok sitt. Men ellers tenker jeg lite om andres handlevaner. Anonymous poster hash: 6b56f...933 Signerer den også. Ser mange her også skriver og lurer på tips og råd om å spare osv, har ikke råd til ditten og datten, men røyke 20 stk om dagen og drikke ute annenhver helg er et must. Snakk om å sette barnas behov foran sine egne... not. Anonymous poster hash: 71275...42f
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #18 Skrevet 5. juli 2013 Jeg bryr meg lite om hva folk handler i butikken. Legger i grunn sjeldent merke til det. Men da jeg var yngre jobbet jeg i matbutikk, og tenkte mitt om noen tilbudsjegere, som tydeligvis ikke kunne handle noe som ikke var på tilbud - selv ikke billigproduktene. Dette var jo gjengangere, de kom hver uke for å kjøpe samtlige tilbudsvarer. Jeg tenkte vel at det måtte være slitsomt å handle på den måten, farte fra butikk til butikk og hamstre tilbudsvarer. Anonymous poster hash: 334fc...fda
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #19 Skrevet 5. juli 2013 Jeg bryr meg lite om hva folk handler i butikken. Legger i grunn sjeldent merke til det. Men da jeg var yngre jobbet jeg i matbutikk, og tenkte mitt om noen tilbudsjegere, som tydeligvis ikke kunne handle noe som ikke var på tilbud - selv ikke billigproduktene. Dette var jo gjengangere, de kom hver uke for å kjøpe samtlige tilbudsvarer. Jeg tenkte vel at det måtte være slitsomt å handle på den måten, farte fra butikk til butikk og hamstre tilbudsvarer. Anonymous poster hash: 334fc...fda Det kjenner jeg igjen fra min tid som kassadame De hamstret det som var på tilbud enten de trengte det eller ikke. Det mest spesielle var den damen som handlet lassevis med nektarin-kurver til 10 kr. Hva hun skulle med det vet jeg ikke, de er jo ikke særlig holdbare og ikke kan man lage syltetøy av det heller? Vin kanskje?? Anonymous poster hash: 6b56f...933
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå