Gå til innhold

Merkelig oppførsel av xn hans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Xn til min samboer og barnefar har alle i hans familie på vennelisten på facebook. Hun liker seriøst absolutt alt alle sammen legger ut, kommenterer og er helt vill på det. Jeg mener det, ALT. Er det normalt? 

Anonymous poster hash: 7156d...18b
Videoannonse
Annonse
Gjest Morn du
Skrevet

Nei, ikke akkurat normalt det.

Skrevet

Det gjorde ene eksen til samboeren min også... 4 år inn i forholdet vårt, så førte hun opp samboeren min som forloveden sin på facebook :-o Vi kontaktet politiet og ordnet besøksforbud med det samme... en smule psykotisk tror jeg...

Anonymous poster hash: 6ae4c...7d6
Skrevet

Hadde det vært xn til mannen min hadde jeg virkelig tatt meg en prat med henne og fortalt henne hvor landet ligger.

Anonymous poster hash: 830ef...62d
Skrevet

Om hele hans famillie enda har et godt forholdt til henne ( om det er barn med i bilde) så skjønner jeg at de er venner med henne. Men om det egentlig ikke er noen god grunn til at de har kontakt med henne så burde de vel heller bare slette henne. 

Jeg er ikke venner med mine søskens tidligere kjærester, slettet dem da det var slutt mellom dem og mine søsken. Hadde jeg hatt et veldig godt forhold til dem eller det hadde vært barn med i bilde hadde jeg nok beholdt dem som venner på fb, 

Skrevet

Hmmm... Jeg har noen av mine søstres ekser på lista mi ennå, selv om den ene har vært gift i mange år og den andre har hatt samboer i 10 år.. Har også ekssvigermor og et par kusiner av ham på lista. Visste ikke at det var obligatorisk å kutte kontankten bare fordi jeg ikke lenger er kjæreste/samboer med deres familiemedlem..

Men jeg verken "liker" eller kommenterer i øst og vest da ;)

Anonymous poster hash: 8bd9d...779

Skrevet

Hmmm... Jeg har noen av mine søstres ekser på lista mi ennå, selv om den ene har vært gift i mange år og den andre har hatt samboer i 10 år.. Har også ekssvigermor og et par kusiner av ham på lista. Visste ikke at det var obligatorisk å kutte kontankten bare fordi jeg ikke lenger er kjæreste/samboer med deres familiemedlem..

Men jeg verken "liker" eller kommenterer i øst og vest da ;)

Anonymous poster hash: 8bd9d...779

Så du liker og kommenterer ALT de legger ut også ? som er poenget i denne tråden!!?

Anonymous poster hash: 310e5...61c

Skrevet

Hadde det vært xn til mannen min hadde jeg virkelig tatt meg en prat med henne og fortalt henne hvor landet ligger.

Anonymous poster hash: 830ef...62d

Seriøst?

Må vel være toppen på sjalusi/ usikkerhet.

HI- det er vel ingenting å bry seg med. Kanskje de legger ut statusen sjelden og at hun virkelig liker det de skriver? Kanskje hun liker veldig mye hos alle vennene sine? Kanskje hun savner dem?

Uansett- det angår jo ikke deg, det gjør heller ikke kontakten mellom familien og henne.

Anonymous poster hash: c3ee6...f7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...