Gå til innhold

Noen her med ADHD barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter som jeg mistenker han ADHD, hun er 3.5 år. Men det jeg lurer på er, hvordan er er/har ditt barn vært i forhold til søvn?

Min har nemlig fra hun var liten hatt lite behov for søvn og da hun var 1.5 år sluttet hun å sove på dagtid. Hun kan være kjempe trøtt på kvelden, men kan ligge i sengen kjempe lenge å bare tvinge seg våken. Har og prøvd å legge henne tidligere, vekke henne tidligere om morgningen, ikke tv før legge tid, rolige aktiviteter osv, men ingenting hjelper.

Anonymous poster hash: f2a27...959

Videoannonse
Annonse
Gjest Hellokitty03+09+13+13
Skrevet

Jeg har ei jente med Adhd. Hun har alltid slitt med søvnen. Sov ikke rundt før hun var 4 år ca. Nå er hun snart 10 år og sovner kanskje ikke før mellom 23 og 01. Men det siste året har hun sovet lenge i helgene. Kommer dinglene i 11-12 tiden.

Skrevet

Jeg har ei jente med Adhd. Hun har alltid slitt med søvnen. Sov ikke rundt før hun var 4 år ca. Nå er hun snart 10 år og sovner kanskje ikke før mellom 23 og 01. Men det siste året har hun sovet lenge i helgene. Kommer dinglene i 11-12 tiden.

Takk for svar :-) det er ufattelig slitsomt med denne leggingen

Anonymous poster hash: f2a27...959

Gjest Hellokitty03+09+13+13
Skrevet

Ja kjenner til det. Brukte ett par timer på og legge henne. Hun sto som regel på hodet i senga. De har jo så masse uro i kroppen som skal ut så ikke rart de sliter med å få sove.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...