1-2-3 <3 Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Hun fyller 50 neste år, men er så ensom noen tips?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Mitt tips er å holde deg unna! Det er ikke noe man bør blande seg for mye inn i. La henne styre dette selv. Det du kan gjøre er å ta henne med ut på en middag, ut på shopping eller lignende. Da føler hun seg kanskje ikke så ensom, og samtidig så får hun kommet seg ut. Og hvem vet, kanskje en drømmemann ser henne:) Anonymous poster hash: 372e2...72e
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 ja pappa er etter en ordentlig bra dame som skjønner at han har en familie og kan inkludere alle... Anonymous poster hash: 88e9c...9f6
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 ser etter skulle det så...meg over.. Anonymous poster hash: 88e9c...9f6
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Kommer vel litt an på hvordan din mor er? Min far er en god kandidat Han er: 60 år, men ung til sinns og de fleste tror han er rundt 50 år. Sosionom Kristen, men ikke gladkristen Følsom Ærlig God Bestemt Høy Intelligent Kjekk Sporty Morsom Barnslig Myndig Tålmodig Lojal Verdens beste bestefar Glad i dyr Sosial Avslappet Osv osv Negativt: Han kan til tider uttrykke seg på en litt keitete måte, som kan bli misforstått om man ikke har en god kommunikasjon. Anonymous poster hash: e38c7...2b6
1-2-3 <3 Skrevet 5. juli 2013 Forfatter #7 Skrevet 5. juli 2013 Hehe min mor er VELDIG familieorientert. Hun jobber med biler er en kul og ungdommelig dame som tenker på alle andre før seg selv
1-2-3 <3 Skrevet 5. juli 2013 Forfatter #8 Skrevet 5. juli 2013 Kommer vel litt an på hvordan din mor er? Min far er en god kandidat Han er: 60 år, men ung til sinns og de fleste tror han er rundt 50 år. Sosionom Kristen, men ikke gladkristen Følsom Ærlig God Bestemt Høy Intelligent Kjekk Sporty Morsom Barnslig Myndig Tålmodig Lojal Verdens beste bestefar Glad i dyr Sosial Avslappet Osv osv Negativt: Han kan til tider uttrykke seg på en litt keitete måte, som kan bli misforstått om man ikke har en god kommunikasjon. Anonymous poster hash: e38c7...2b6 Hvor kommer dere fra i landet da?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #9 Skrevet 5. juli 2013 Hehe min mor er VELDIG familieorientert. Hun jobber med biler er en kul og ungdommelig dame som tenker på alle andre før seg selv Ah, min far er meget bilinteressert. Han samler blandt annet på veteranbiler. Samler og samler, han har bare to. Men han kjøper og selger for moroskyld Anonymous poster hash: e38c7...2b6
1-2-3 <3 Skrevet 5. juli 2013 Forfatter #10 Skrevet 5. juli 2013 ja pappa er etter en ordentlig bra dame som skjønner at han har en familie og kan inkludere alle... Anonymous poster hash: 88e9c...9f6 Det skjønner hun så absolutt si litt om pappaen din da
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #11 Skrevet 5. juli 2013 Kommer vel litt an på hvordan din mor er? Min far er en god kandidat Han er: 60 år, men ung til sinns og de fleste tror han er rundt 50 år. Sosionom Kristen, men ikke gladkristen Følsom Ærlig God Bestemt Høy Intelligent Kjekk Sporty Morsom Barnslig Myndig Tålmodig Lojal Verdens beste bestefar Glad i dyr Sosial Avslappet Osv osv Negativt: Han kan til tider uttrykke seg på en litt keitete måte, som kan bli misforstått om man ikke har en god kommunikasjon. Anonymous poster hash: e38c7...2b6 Hvor kommer dere fra i landet da? Sørøst landet :-) Anonymous poster hash: e38c7...2b6
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #13 Skrevet 5. juli 2013 Oki vi bor i Bergen Ok, kanskje litt langt da Anonymous poster hash: e38c7...2b6
1-2-3 <3 Skrevet 5. juli 2013 Forfatter #15 Skrevet 5. juli 2013 Oki vi bor i Bergen Ok, kanskje litt langt da Anonymous poster hash: e38c7...2b6 Jepp
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #16 Skrevet 5. juli 2013 Håper hun finner en :-) Anonymous poster hash: e38c7...2b6
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #17 Skrevet 5. juli 2013 ja pappa er etter en ordentlig bra dame som skjønner at han har en familie og kan inkludere alle... Anonymous poster hash: 88e9c...9f6 Det skjønner hun så absolutt si litt om pappaen din da vi bor på sør i landet.. men han er økonom/revisor i bunn, han driver nå eget selskap. Er 55 år. Veldig glad i fotball har spilt siden han var liten. Liker en god diskusjon Er veldig glad i å reise helst til Italia da Akkurat nå jobber han veldig mye siden han syns det er så trist å komme hjem til tomt hus. Veldig nær sine søsken, men de er veldig forskjellig fra han. Han tenker mer internasjonalt hvis jeg skal kalle det det.. Jordnær, tenker på alle andre. Har vanskeligheter for å si nei. Veldig spandabel.. Anonymous poster hash: 88e9c...9f6
1-2-3 <3 Skrevet 5. juli 2013 Forfatter #18 Skrevet 5. juli 2013 ja pappa er etter en ordentlig bra dame som skjønner at han har en familie og kan inkludere alle... Anonymous poster hash: 88e9c...9f6 Det skjønner hun så absolutt si litt om pappaen din da vi bor på sør i landet.. men han er økonom/revisor i bunn, han driver nå eget selskap. Er 55 år. Veldig glad i fotball har spilt siden han var liten. Liker en god diskusjon Er veldig glad i å reise helst til Italia da Akkurat nå jobber han veldig mye siden han syns det er så trist å komme hjem til tomt hus. Veldig nær sine søsken, men de er veldig forskjellig fra han. Han tenker mer internasjonalt hvis jeg skal kalle det det.. Jordnær, tenker på alle andre. Har vanskeligheter for å si nei. Veldig spandabel.. Anonymous poster hash: 88e9c...9f6 Åååe ♥ han hørtes skjønn ut
1-2-3 <3 Skrevet 5. juli 2013 Forfatter #19 Skrevet 5. juli 2013 Hvordan kan vi gå frem her da? Hvor i sør norge bor dere?
1-2-3 <3 Skrevet 5. juli 2013 Forfatter #20 Skrevet 5. juli 2013 Hehe min mor er VELDIG familieorientert. Hun jobber med biler er en kul og ungdommelig dame som tenker på alle andre før seg selv Ah, min far er meget bilinteressert. Han samler blandt annet på veteranbiler. Samler og samler, han har bare to. Men han kjøper og selger for moroskyld Anonymous poster hash: e38c7...2b6 Er du en annen enn de to andre her nå? Klarer ikke å skille dere snart
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #21 Skrevet 6. juli 2013 Lykke til Anonymous poster hash: 3b8a8...6fa
oslofrk Skrevet 6. juli 2013 #23 Skrevet 6. juli 2013 Hehehehe - så søte dere er! Modern var singel i 20 år og møtte drømmemannen - jeg unner alle "barn" å se sin godt voksne mor så lykkelig! Masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #24 Skrevet 6. juli 2013 Hehehehe - så søte dere er! Modern var singel i 20 år og møtte drømmemannen - jeg unner alle "barn" å se sin godt voksne mor så lykkelig! Masse lykke til!♥ Anonymous poster hash: 3b8a8...6fa
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #25 Skrevet 7. juli 2013 Jeg blei glad og smilte her for meg selv av å lese denne tråden Fortsett å ha omsorg for mammaene og pappaene deres Anonymous poster hash: fe503...817
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå