Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Tror dere noen vil ha eller er det bare bortkastet å bruke tid på å lage annonse? Anonymous poster hash: b67d8...ee5
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Kjøper aldri brukte sko. Anonymous poster hash: a5d50...dde
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Jeg putter de i Uff eller Fretexcontaineren. Bedre med gode, men brukte, enn dårlige og brukte(eller ingen) for de som ikke har så god råd. Godt brukte/utslitte kaster jeg i søpla. Anonymous poster hash: 14a0b...cf0
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Jeg putter de i Uff eller Fretexcontaineren. Bedre med gode, men brukte, enn dårlige og brukte(eller ingen) for de som ikke har så god råd. Godt brukte/utslitte kaster jeg i søpla. Anonymous poster hash: 14a0b...cf0 Enig. Gi de heller bort. Anonymous poster hash: 98b15...e1e
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 Til første anonym: Les overskrifta! Skrev ingenting om å selge,men å gi dem bort. Hi Anonymous poster hash: b67d8...ee5
Gjest sug lut Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Klart du kan! Du kan for den saks skyld også selge dem, eller gi dem til loppemarked så det lokale musikk-korpset eller speideren kan tjene noe på dem.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 Til første anonym: Les overskrifta! Skrev ingenting om å selge,men å gi dem bort. HiAnonymous poster hash: b67d8...ee5 Tar heller ikkje i mot brukte sko. Anonymous poster hash: a5d50...dde
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #8 Skrevet 5. juli 2013 Jeg gir de til div innsamlingsaksjoner, nå sist samlet de inn klær og sko for å sende til et hjelpesenter for fattige og gatebarn et sted og da tenker jeg det er bedre med brukte sko enn ingen sko... Anonymous poster hash: 93afd...f23
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #10 Skrevet 5. juli 2013 Jeg gir bort, enten via finn.no (pleier å lage stor pose med 1-2 str i klær) eller klesinnsamling. Det er bedre med gode sko enn ingen sko eller helt feil sko for årstiden. Anonymous poster hash: 9832d...4a5
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #11 Skrevet 5. juli 2013 Pga at det virkelig ikke er bra å arve andres sko så gjør du heller barna en tjeneste ved å kaste dem enn å gi dem bort/selge dem. Personlig har vi veldig dårlig råd og kjøper alt annet barneutstyr brukt. Men sko prioriterer vi å kjøpe nye, selvom det er dyrt (1/3 av alle barn som begynner på skolen har feilstillinger i foten pga små, store eller arvede skotøy) Anonymous poster hash: ddb34...954
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #12 Skrevet 5. juli 2013 Ja jeg hadde hvertfall vært intressert i brukte gratis sko,å er sikker på at det ikke er bare meg. Men du spør på feil sted vettu Her inne må alt kjøpes nytt ifølge brukere her. Anonymous poster hash: a3675...b2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå