Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Har jeg kastet opp i to timer. Hva er det i de burgerne! Jeg er langt i fra den eneste som blir dårlig! Anonymous poster hash: 38577...ae2
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Det er ikkje kjøtt i burgeren kun avkast kverna. Anonymous poster hash: 50d58...192
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 er ikke noe annet enn søppel i den maten Anonymous poster hash: d1d20...91b
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Da er det du og Jennifer Aniston Sarte mager dere har da http://www.kjendis.no/2013/07/05/kjendis/jennifer_aniston/justin_theroux/film/skuespillere/28060701/ Modig gjort av henne å åpne seg og fortelle om den grusomme opplevelsen da. Du får ringe Dagblad du også Anonymous poster hash: 7b935...ada
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 For noe sprøyt! Det er 100 % storfekjøtt i de burgerene, så det handler ikke om kjøttet. Kanskje heller dårlig kjøkkenhygiene. Jeg spiste en wrap derfra i dag og har hatt renneræv siden. Anonymous poster hash: d5404...68d
Gjest Lagå Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Spiser ofte på mcdonalds og har aldri blitt dårlig
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 sikkert tarmbakterie siden maten på mc donalds blir aldri gammel (pga så mange konservanter) Anonymous poster hash: e639b...c3d
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #8 Skrevet 5. juli 2013 For noe tull! Dere vet jo ikke hva dere snakker om. Er det et sted det er safe å spise på er det McDonalds. Rent med jevnlig kontroll og 100% storfekjøtt. "Vanlige" restauranter og små gatekjøkken derimot. Hvor ofte er det ikke det står i avisen om råtter, møkk og annet så fort det er kontroller. Er det noen av dere som en eneste gang lest noe sånnt om McDonalds? McDonalds er liksom livsfarlig på alla måter. Tvinger folk til å bli tjukke ikke minst. HaHa... Anonymous poster hash: f7433...a94
Fjollemor Skrevet 5. juli 2013 #9 Skrevet 5. juli 2013 For noe tull! Dere vet jo ikke hva dere snakker om. Er det et sted det er safe å spise på er det McDonalds. Rent med jevnlig kontroll og 100% storfekjøtt. "Vanlige" restauranter og små gatekjøkken derimot. Hvor ofte er det ikke det står i avisen om råtter, møkk og annet så fort det er kontroller. Er det noen av dere som en eneste gang lest noe sånnt om McDonalds? McDonalds er liksom livsfarlig på alla måter. Tvinger folk til å bli tjukke ikke minst. HaHa... Anonymous poster hash: f7433...a94 Er ikke renere på McDonalds enn på andre gatekjøkken, og tror ikke malthygienen er spesielt bra heller. Jeg jobbet for mange år siden på 7/11 ikke søren om jeg spiser der! VG har jo kjørt noen saker på dette: http://www.vg.no/mat-og-drikke/artikkel.php?artid=10107151
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #10 Skrevet 5. juli 2013 Hehe, kjøttet hos McDonalds leveres av Nortura. Jeg kjenner en toppsjef der og har diskutert temaet med han. Det er kvalitetskjøtt de leverer til restaurantene. Hva restaurantene gjør med kjøttet etterpå derimot, kan få folk til å bli uggen. Ble matforgifta på Burger King en gang jeg, men aldri på McDonalds. Anonymous poster hash: 0d7d8...bfb
Prøverpåentil Skrevet 5. juli 2013 #11 Skrevet 5. juli 2013 For noe tull! Dere vet jo ikke hva dere snakker om. Er det et sted det er safe å spise på er det McDonalds. Rent med jevnlig kontroll og 100% storfekjøtt. "Vanlige" restauranter og små gatekjøkken derimot. Hvor ofte er det ikke det står i avisen om råtter, møkk og annet så fort det er kontroller. Er det noen av dere som en eneste gang lest noe sånnt om McDonalds? McDonalds er liksom livsfarlig på alla måter. Tvinger folk til å bli tjukke ikke minst. HaHa... Anonymous poster hash: f7433...a94 Er ikke renere på McDonalds enn på andre gatekjøkken, og tror ikke malthygienen er spesielt bra heller. Jeg jobbet for mange år siden på 7/11 ikke søren om jeg spiser der! VG har jo kjørt noen saker på dette: http://www.vg.no/mat-og-drikke/artikkel.php?artid=10107151 Jeg jobbet på Mc Donalds i 6 år og strengere krav skal du lete lenge etter Temperatur på kjøl og frys måles flere ganger om dagen, i tillegg til steketemp osv. Eget opplegg for vask av hender, bruk av hansker. Råvarer fra kjente leverandører som prior ect. Om det er en enkeltperson her og der som griser det til for andre kan jeg ikke si noe om.. men det er hyppige kontroller og STRENGE krav til alt som har noe å si for god mathygiene!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #12 Skrevet 5. juli 2013 Det er ikke noe galt med maten på "Den gyldne måke", men det er faktisk ganske mange som blir uggne i magen av den kaloribomben en bigmac-meny faktisk er. I en slik meny er det godt over 1000 kalorier, sier seg selv at det er en del fett og graps..... Ikke akkurat noe kroppen setter pris på det her altså: Innhold Energi 510Kcal Proteiner 27g Fett 26g Karbohydrater 41g Salt 2.2g Sukker 8g Fiber 3g Mettet Fett 10g Anonymous poster hash: b9469...0ed
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #13 Skrevet 5. juli 2013 Det er ikke noe galt med maten på "Den gyldne måke", men det er faktisk ganske mange som blir uggne i magen av den kaloribomben en bigmac-meny faktisk er. I en slik meny er det godt over 1000 kalorier, sier seg selv at det er en del fett og graps..... Ikke akkurat noe kroppen setter pris på det her altså: Innhold Energi 510Kcal Proteiner 27g Fett 26g Karbohydrater 41g Salt 2.2g Sukker 8g Fiber 3g Mettet Fett 10g Anonymous poster hash: b9469...0ed Meny ja! Alla vet vel at en halvliter brus og pommes fristes fra fritøs er skikkelig usunt. Men du ser ju selv at selve burger er på 510 kcal. Hvor mange kalorier trur du en porsjon kjøttkaker m tilbehør innholder? Alt med måte. En burger av og til er helt greit! Anonymous poster hash: f7433...a94
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #14 Skrevet 5. juli 2013 For noe tull! Dere vet jo ikke hva dere snakker om. Er det et sted det er safe å spise på er det McDonalds. Rent med jevnlig kontroll og 100% storfekjøtt. "Vanlige" restauranter og små gatekjøkken derimot. Hvor ofte er det ikke det står i avisen om råtter, møkk og annet så fort det er kontroller. Er det noen av dere som en eneste gang lest noe sånnt om McDonalds? McDonalds er liksom livsfarlig på alla måter. Tvinger folk til å bli tjukke ikke minst. HaHa... Anonymous poster hash: f7433...a94 Er ikke renere på McDonalds enn på andre gatekjøkken, og tror ikke malthygienen er spesielt bra heller. Jeg jobbet for mange år siden på 7/11 ikke søren om jeg spiser der! VG har jo kjørt noen saker på dette: http://www.vg.no/mat-og-drikke/artikkel.php?artid=10107151 Eh ... Det er liksom spisebordene som er testet? Aldri hørt om en slik test før. Heller vel uansett ikke ut maten på bordet og spiser den?? Alt ligger jo i esker og på brett. Nei, er fortsatt overbevist om at du skal lete lenge etter steder med strengere krav enn McDonalds. Har aldri blitt syk o har heller aldri hørt om noen før nå her i denne tråden og dakar Jennifer Aniston. Hennes kropp må vel få en sjokk av det meste tenker jeg. Gi henne en hvetebolle så får hun nok mageknip:-) Anonymous poster hash: f7433...a94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå