Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Snuppa er 18 mnd, og den siste måneden har leggetid både dag og kveld vært helt utrolig vanskelig, i motsetning til før; hun har alltid vært en engel å legge. Idag fikk jeg ikke henne til å sove i det hele tatt, men hun har vært i et strålende godt humør allikevel, selv om hun holdt på å sovne mens hun spiste middag.. Når jeg la henne kl 7, sovnet hun på et øyeblikk. Skal jeg bare droppe dagsoving så tidlig, altså? Eller kan dette være fordi hun får jeksler nå og plages veldig, eller/og fordi det er lyst hele døgnet? (Bor nordpå) Syns det er stusselig å kutte dagsoving allerede.. Anonymous poster hash: 54c62...15f
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Du kan jo prøve flere dager på rad for å se hva som skjer? Noen barn har mindre søvnbehov enn andre, så om hun er i godt humør selv om hun ikke sover på dagtid, så er det det viktigste synes jeg. Men prøv og se det an litt,kan jo være noe annet også. Behovene deres forandrer seg jo litt hele tiden. Anonymous poster hash: ee7d9...ae8
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Vi måtte begynne å kutte på dagsøvnen da hun var 18 mnd ja.. Veldig tidlig, men det var det som måtte til for å få henne til å sovne på kvelden. Hun fikk av og til en halvtimes powernap, men ikke mer og ikke hver dag. Anonymous poster hash: 21685...fbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå