Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 kan anbefales? Noen her inne med erfaring? Har prøvd sukker og møteplassen, men syns ikke det traff helt. Noen andre? Anonymous poster hash: c7688...ef6
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Er nok mye rart på alle slike sider hehe. Jeg traff min kjæreste på møteplassen og vi har vært sammen i snart 4 år Anonymous poster hash: 73a94...260
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Har også vært på møteplassen, som sagt, men skulle så gjerne hatt tips om andre kjente sider som folk er fornøyd med Liker konseptet og stilen til møteplassen altså, men finner ingen der Anonymous poster hash: c7688...ef6
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Jeg prøvde møteplassen en liten stund, men likte meg ikke så godt der. Var på Sukker i underkant av tre år (minus et halvt år) og plutselig så dukket HAN opp som nytt medlem Nå har vi vært samme i et halvt år Har møtt rimelig mange frosker før han dukket opp, så det lønner seg å ha tålmodighet og ikke for store forventninger. Anonymous poster hash: 2352e...ec7
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 Venter på svar På møteplassen må du jo betale for å kunne sende meldinger med de fleste Anonymous poster hash: 7cb09...19b
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Venter på svar På møteplassen må du jo betale for å kunne sende meldinger med de fleste Anonymous poster hash: 7cb09...19b Venter du også på svar på det jeg spurte om? Åh, så godt vi er flere i så fall. Felles skjebne osv....HI Anonymous poster hash: c7688...ef6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå