Gå til innhold

Kan babyer sove for mye..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille frøkna vår kom til verden for én uke siden i dag, og livet er herlig. MEN, i motsetning til storebror så sover hun hele tiden. Hun er våken for å spise, men sovner igjen mot slutten av ammingen. Jeg glemmer nesten at vi har en baby i hus, og de eneste lydene hun lager er litt gråt under vasking og stell.. Kanskje et luksusproblem, men er dette normalt da..? Storebror var som sagt ikke sånn! Vi har vært på helsestasjon for vektkontroll, og hun har lagt godt på seg.. Så, hvor våkne skal de egentlig være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hatt en sånn baby(!), men har hørt at så lenge de legger på seg og har våte bleier er det flott ;) Mine hylte og styrte konstant...

Anonymous poster hash: c35cc...687
Skrevet

Helt normalt :) De små kan sove opptil 18 timer i et døgn.

Anonymous poster hash: ed2b2...f60

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sånn var han i midten og :) bare nyt:)

Skrevet

Helt normalt! Bare nyt det!

Min eldste var rake motsetning, så når lillebror ble født og var akkurat som din så var jeg helt sikker på at det var noe galt med ham :) La babyen sove, det blir mindre søvn om noen uker.

Skrevet

Her var både nr 2 og nr 3 slike sovebabyer, de ble mer våkne når de ble henoldsvis 2 og 1 mnd :) Så lenge hun legger godt på seg er det ingen fare :)

Skrevet

Ja, da får jeg bare nyte det da.. :D Rart hva en skal bekymre seg for!

Skrevet

Nr to var sånn de første ukene, blir bedre :)

Skrevet

Lillesøster her i huset var også sovebaby, hun blir 2 år om ei uke og er fortsatt veldig glad i å sove:)

Lett og legge, glad i vogna, rett og slett en enkel unge:) nyt det:)

Skrevet

Min nr 2 var sånn :) Er sikker på at han sov 20 timer i døgnet. Var faktisk litt urolig jeg ;) men jammen var det deilig og! Har ikke hatt en eneste våkenatt med han, og nå er han blitt 15 mnd :) Drømmebaby!

Anonymous poster hash: 96192...186

Skrevet

Ja, da får jeg bare nyte det da.. :D Rart hva en skal bekymre seg for!

Hehe :) min nr en var og mye våken så da nr to kom og sov hele tiden begynte jeg og å engste meg.. Det er rart ja, at er det ingenting galt finner en allikevel noe å engste seg over :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...