Gå til innhold

Hadde dere reist alene med barn under disse omstendighetene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fri fra mandag morgen til fre ettermiddag, og har så lyst til å ta med sønnen min på 7 år på en korttur til sydligere strøk.

Vi reiser jo omtrentlig like langt på storbyferier, så hvorfor ikke tenker jeg?:o)

Lengter etter å kjenne solen steke og havet bruse:)

Han på 7 år er en stille og rolig gutt, og reisevant, så det anser jeg ikke som problematisk.

SÅ,

av familien får jeg høre at det må jeg ikke finne på. Hva hvis det skjer meg noe?

Sønnen min og jeg var nylig i en bilulykke og etter det har jeg slitt litt med følelsen av tap av kontroll. Vanligvis ville jeg bare ha reist.

Men, etter å ha hørt historier om nærmest voldtekt på hotellrommet til om jeg får salmonella etc. må jeg si jeg er i tvil.

Hva synes dere? Råd?

Lurte i tillegg på å spandere på mitt fadderbarn på 15 år, både som reisefølge og som selskap og trygghet.

Cluet er at lillebroren hennes da sikkert blir lei seg, så jeg kvier meg for å spørre.

Hvordan hadde dere som foreldre stilt dere hvis en av barna ble spurt, men ikke den andre?

Takk for råd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er broren da? Tror jeg hadde forstått at du hadde henne med som barnepass/ selskap, og ikke en yngre gutt...

Anonymous poster hash: e3d33...086
Skrevet

Broren er 10 år.

Verdens skjønneste, men aktiv og må passe veldig på, han er overalt:-)

Føler ikke det blir ferie for meg om jeg må passe på begge guttene. Kan ikke legge alt det ansvaret på en 15 åring.

Skrevet

Nei, da blir det jo noe helt annet. En 10-åring må du jo passe på. Spør 15-åringen og kos deg på ferie :D

Anonymous poster hash: e3d33...086

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...