Gå til innhold

Kona vil gå fra meg. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er en mann på 27 år. Har vert sammen med kona i 10 år vi har hus og barn sammen. Barna er 2 herlige unger på 10 og 6. Kona sa til meg at hun vil gå fra meg i sist uke hun sier at hun savne spenning i forholdet, å at hun kan at hun kan gjøre som hun vil når hun vil uten å måtte tenke på meg og barna. Men dette er det siste jeg vil, det eneste som betyr noe for meg er kona og familien min. Kunne aldrig ha tenkt meg å komme hjem fra jobb å ikke bli møtt av barna mine. Kona vil ha barna 50%. Vi krangler ikke mer en vanlige par tror jeg. Vi har også et ganske godt sexliv. Jeg tenkte å bestille time til familievernkontoret, noen som har positiv erfaring fra det? Har dere noen tips som kunne ha hjulpet meg med å vinne henne tilbake? Jeg kunne ikke tenkt meg et liv uten henne.

Anonymous poster hash: cf7db...361

Anonymous poster hash: cf7db...361

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vært utro?

Anonymous poster hash: 566d2...dfa

Skrevet

Det er nok noe de fleste som får barn i ungdomstiden må regne med. Sats på å samarbeide godt og gjør det du kan for ungene dine fremover.

Anonymous poster hash: b07ba...42e
Skrevet

Det er ofte ulempen med å bli sammen så ung, man går på en måte glipp av det frie unge livet og på et eller annet tidspunkt kan man begynne kjede seg å få lyst til å være ung og fri.

En annen ting som ofte skjer når man blir sammen så ung er at man rett og slett ikke passer sammen lenger som voksen, man forandrer seg mye fra man er 17 til man er 27 og kanskje forandrer man seg i forskjellig retning?

Jeg har faktisk flere eksempler i omgangskretsen min på par som har vært sammen siden tenårene, og samtlige har hatt en periode hvor de har vært fra hverandre. Etter en stund har de funnet sammen igjen, de måtte bare erfare at livet ikke er grønnere på andre siden av gjerdet tror jeg... Er snakk om tre par som alle har vært sammen siden de var 14-16 år, men har hatt en periode hvor de har bodd fra hverandre før de har blitt sammen igjen.

Anonymous poster hash: d63c4...fef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...