Gå til innhold

Oppussing av hus..vi blir ikke enige

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huset vi bor i er typisk 80-talls, blomstret tapet i gangen, orange barnerom osv. Om 3-4 år regner vi med å bygge nytt huns og leie ut det vi bor i nå. Mannan vil derfor ikke bruke en krone her inne siden vi likevel kommer til å bruke mye på å bygge nytt. Jeg er enig i det, men har likevel lyst til å male rommene til barna som ikke ser ut og male panelet i en lys farge..fullstendig bortkastet mener han. Men 3-4 år er jo ganske lang tid synes jeg, jenta med orange rom er ikke så fornøyd.. Hva synes dere?

Anonymous poster hash: 21f20...763
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg, det er jo "halve" barndommen til barna deres. Dere skal jo helst trives også:-) fort at bygging blir utsatt/tar lenger tid en planlagt og da er det kanskje opp i 5 år dere blir der.

Anonymous poster hash: 11e1c...dc2

Skrevet

Jeg hadde uten tvil malt både soverom og gang. Folk er så overfladiske når de kjøper nytt hus/leilighet at nøytrale, lyse vegger selger bedre enn orange og blomstrete, så det kan godt hende dere får tilbake pengene for malingen uansett når dere selger.

Anonymous poster hash: 52c6e...f29
Skrevet

Om dere skal leie ut bør dere uansett oppgradere.

Anonymous poster hash: d2163...7cd
Skrevet

Penere utleieobjekt gir mer i leie.

Så synes dere abdolutt burde fikse litt, både for tiden før OG etter dere flytter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...