Gå til innhold

Blødning over 1 uke etter mensen har vært?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Dro til syden for 3 uker siden, var der i 1 uke. Begynte på en "medisin" som skulle utsette mensen min siden jeg mest sannsynligvis ble å få det da. Men greia er at jeg reiste den 12 juni å mensen pleier å komme rundt den 3-4. Trodde jeg var gravid, men tok ikke sjangsen å tenkte at jeg kanskje var litt stressa. Begynte da på tabelettene å hadde mye smerter når vi var borte. Med engang jeg kom hjem slutta jeg å ta de, å tre dager etterpå begynte jeg å blød. Hadde mensen i 6 dager så gikk det over som normalt. Men nå har jeg fått en blødning igjen, var bare litt blod, men jeg kan vell ikke være gravid? Siden jeg fikk "mensen", eller? Litt komplisert, men syntes bare det var så rart. Kjente litt småe murringer i magen tidligere, men syntes det var så pussig, å tenkte ikke noe mer over det. Noen som har utsatt mensen å opplevd noe som det her?

Anonymous poster hash: 84c67...39b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bli krøll når du "roter" med syklus. Ta en test om du tror du er gravid, eller vent til neste vanlige mens.

Skrevet

Du burde tatt en test før du begynte med tablettene. De er mest sannsynlig ikke bra for et evt foster i det hele tatt. 

Kjøp en test nå og ta den så fort som mulig, hvis den er positiv, så tar du kontakt med lege på mandag og hører hva du burde gjøre videre.

Anonymous poster hash: 2e2f8...4e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...