Frøken Ubesluttsom Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 (endret) Da tenker jeg på en låt som får deg i god stemning og minner deg om sommer og evt spesielle hendelser.... Kan godt være en god gammel.... Jeg syns jo faktisk at "Sommartider" med gyllne tider er en vanvittig god sommerlåt... Eller "Seasons in the sun" - sunget av mange forskjellige opp gjennom Endret 5. juli 2013 av Scaniabusslastebilmjau
Frøken Ubesluttsom Skrevet 5. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2013 Jeg kom på en til "Lemon tree" Fool`s Garden Veit ikke hvorfor men den gir meg skikkelig sommerfølelse og får meg til å mimre tilbake til slutten av 90 tallet begynnelsen av 2000 tallet..
Frøken Ubesluttsom Skrevet 6. juli 2013 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2013 Flere? Fint med litt inspirasjon til å oppdatere sommerhits spillelista...
Gjest Skrevet 6. juli 2013 #6 Skrevet 6. juli 2013 Den derre Ibiza låten Men en som er veldig hyggelig og fin, er den med Rolv Wesenlund " Sommer over kjølen" eller noe
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #8 Skrevet 6. juli 2013 Ikke akkurat den ultimate, men får gode sommerminner av Mohombi - Coconut tree Anonymous poster hash: 8e59d...0c8
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #9 Skrevet 6. juli 2013 Dudu med tarkan Anonymous poster hash: e192e...ea1
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #10 Skrevet 6. juli 2013 Summer of 69 - Brian Adams Må smile hver gang jeg hører den låten Siste sommeren før vi fikk barn og noen reiste til utlandet for å studere hadde jeg og en venninne gjeng den beste sommeren EVER og denne låten gikk i ett... Sammen med Picture - Kid Rock og min rocka venninne sine Kiss låter og sweet child og mine med GNR Anonymous poster hash: f54bd...858
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå