Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 En evt baby kommer ikke før tidligst sommeren 2015. Ville dere ha solgt det babyutstyret dere allerede har, og heller skaffet nytt når man evt trenger det? Tenker da feks babybilstol. Det er begrensa hvor lenge den bør stå lagret, selv om den kan tåle å brukes noen år til. Og barnevogna som var ny i 2010, hvis den blir i bruk til evt et barn til, så blir det kun bag-delen de første månedene og som sovevogn i barnehage. Anonymous poster hash: 5e834...850
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Jeg sparte på alt av utstyr bortsett fra vogn og sete, det tok for mye plass. Veldig glad for det når jeg skulle ha barn igjen, og ser hvor mye vi har spart
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Jeg ville ha beholdt, det er tross alt bare to år igjen. Sistemann kom 6 år etter førstemann, og vi har beholdt alt av utstyr. Så utrolig kjekt å spare passe penger på å ikke kjøpe store ting! Jeg synes du er fryktelig lite økonomisk om du selger ting nå bare fordi det er gammelt. So what liksom, så lenge det er fint brukt så har vel ikke det noe å si? Anonymous poster hash: cad4c...066
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 En evt baby kommer ikke før tidligst sommeren 2015. Ville dere ha solgt det babyutstyret dere allerede har, og heller skaffet nytt når man evt trenger det? Tenker da feks babybilstol. Det er begrensa hvor lenge den bør stå lagret, selv om den kan tåle å brukes noen år til. Og barnevogna som var ny i 2010, hvis den blir i bruk til evt et barn til, så blir det kun bag-delen de første månedene og som sovevogn i barnehage. Anonymous poster hash: 5e834...850 Hvorfor tåler ikke bilstoler å bare bli stående? De går vel ikke ut på dato? Anonymous poster hash: cad4c...066
Gjest lemon-aid Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 En evt baby kommer ikke før tidligst sommeren 2015. Ville dere ha solgt det babyutstyret dere allerede har, og heller skaffet nytt når man evt trenger det? Tenker da feks babybilstol. Det er begrensa hvor lenge den bør stå lagret, selv om den kan tåle å brukes noen år til. Og barnevogna som var ny i 2010, hvis den blir i bruk til evt et barn til, så blir det kun bag-delen de første månedene og som sovevogn i barnehage. Anonymous poster hash: 5e834...850 Hvorfor tåler ikke bilstoler å bare bli stående? De går vel ikke ut på dato? Anonymous poster hash: cad4c...066 Jo, de kan faktisk gå ut på dato med at de rett og slett blir for gamle. SIkkerheten blir dårligere når bilstolen er eldre enn 5 år, pga plasten blir porøs og knekker lettere..
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Jeg ville beholdt. Vi venter første når som helst nå, og alt utstyret er kjøpt med tanke på flere barn. Ville kanskje solgt bilstolen, det kan skje litt på sikkerhetsfronten på et par år. Riktig det de over sier at plasten eldes, og dermed kan materialegenskapene endres. Anonymous poster hash: 96ad4...c52
Kanutten83 Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 (endret) Jeg ville beholdt utstyret om det var i pent stand, ligger mye sparte penger i det Unntaket er bilstolen om den er veldig gammel da, trygg trafikk sier 8-9 år, sjekket nettopp Endret 5. juli 2013 av Kanutten83❤♂07+ ♂10+♀13❤
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #8 Skrevet 5. juli 2013 Har kjøpt alt nytt etter alle min 5 barn. Anonymous poster hash: d31db...223
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #9 Skrevet 5. juli 2013 Takk for svar HI Anonymous poster hash: 5e834...850
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #10 Skrevet 5. juli 2013 Litt av grunnen til at jeg spør henger også sammen med at vi ikke er sikre på om det noengang blir flere barn. Og det er MINST 2 år til det skjer om det noengang blir. Men kanskje lurt å ta vare på det til vi har bestemt oss. HI Anonymous poster hash: 5e834...850
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå