Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Nå har vi endelig fått barnehageplass til gutten vår på 20 mnder! Men hvilken støvler anbefaler dere til en gutt som nettopp er begynt å gå? Nå har han outfit sine første sko,men de blir jo veldig fort våt gjennom når de er en del ute. Anonymous poster hash: 45d57...e20
Gjest Hercule Poirot Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Hvilke, kanskje. Disse, kanskje? http://www.skoringen.no/produkter/47269-barn/2172-skofus---blaa-komb/#.UdaxE_nDvqU
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Jeg er litt sånn, støvler er støvler. Datteren min har Viking, i fjor hadde hun noen fra Europris. Legger heller mer penger i vintersko. Anbefaler og dockboots til høst/tidlig vinter. Anonymous poster hash: db1fe...2c7
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 legg nok penger i uansett hvordan årstid alle sko er like viktige... vår begynte i bhg når h*n var 20 mnd, og vi kjøpte Tretorn... var veldig fornøyd i alle fall Anonymous poster hash: f83a5...d89
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Siden han akkurat har begynt å gå anbefaler jeg myke støvler, ikke type de stive fra Viking. Det kan være vanskelig for de helt minste som akkurat har lært seg å gå å gå i de stiveste variantene. Billige støvler fra Spar kjøp og Europris er myke og helt fine å bruke. Anonymous poster hash: 02ac3...e36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå