Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Vi vurderer å dra til Hellas i august, med vår da 3 måneder gamle datter. Noen som har noen erfaringer, tips? Anbefales, eller ikke? Hva gjorde dere med vogn, seng, fly? Anonymous poster hash: 6c630...e8f
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Jeg ville ikke gjort det. Det er ofte veldig varmt, bakteriefloraen er ulik den vi er vant til, med mindre du reiser sammen med mange står du helt alene om barnet skulle bli sykt, det er tungvint å sterelisere flasker på et hotell (greiere om dere har eget kjøkken), veldig slitsomt å ha liten barn med kolikk på liten plass og en slik tur er sjelden positivt for babyen. Anonymous poster hash: f4bab...1fc
Heklemamma Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Jeg ville også ha ventet. Tok med min datter på første flytur når hun var 14 mnd, og jeg syns det var vanskelig nok. Nå skal sies at jeg var alene.
Appelsinpiken Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Vi var på gran Canaria da yngste var 7 uker. Det går greit så lenge man tar det med ro og sine forholdsregler. Vi valgte leilighetshotell, og styrte unna de varmeste delene av øya. Vi valgte også gc fordi der finnes "norske" leger og der finnes et veldig bra barnesykehus i tilfelle ulykken skulle være ute.
Appelsinpiken Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 Hun sov nesten hele flyturen, og ellers bar vi henne litt i midtgangen. Vi hadde med bagvogna hjemmefra og hun sov i vår seng. Ellers var det også mulig å bestille reiseseng på hotellet. Ta med bæresele til bruk på flyplassen, gull verdt nå ble vår fullammet, så mat var ikke noe problem. Hadde med nan som backup, hun fikk også litt flaskevann (nestle) på flaska.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Snuppa her var 5 uker første gang hun var på Kypros. Ikke noe problem i det hele tatt :-D Anonymous poster hash: f0a85...17a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå