frk Nilsen Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Nå er det bare et par timer til mann og barn kommer hjem fra jobb og barnehage. Jeg har ryddet hus, vasket siste koppene (ikke kaffekoppen) og pakket kofferten. Nå er det alenetid med kaffe og sjokolade før Danmark venter! Gleder meg til fri tilgang av vin, kaffe fra Baresso og wienerbrød Kommer nok hjem som en smultbolle.... Ønsker alle fine krangledamer en finfin sommer!
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 God ferie! Om ca 3 timer er det ferie her i huset også. Dvs vi skal male huset neste uke. Jaja, noe må man jo bruke ferien på Kos deg masse i DK (anbefaler deg å kjøpe Dagmar-terte... den er himmelsk).
Gjest sug lut Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Kos deg i Danmark, det er virkelig et yndigt land med gode bakere! Er det lov å suuukkkke litt her jeg sitter med akutt dokument-tretthet og tenke at det er bra det i alle fall er helg snart?
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 God ferie! Her snakker vi 1,5 timer igjen. Sukk ivei, Sug Lut. Dokumenttretthet setter seg som et smertebånd sånn ca akkurat fra øre til øre med høy sannsynlighet for at det dekker øynene.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 God ferie til deg frøken Her priser jeg meg lykkelig for at det er helg hvert øyeblikk, nå er det bare å slenge barn i seng før vinen åpnes
Gjest sug lut Skrevet 19. juli 2013 #6 Skrevet 19. juli 2013 (endret) Til dokument-trettheten fra for fjorten dager siden vil jeg i dag tilføye evalueringskløe og innspillshemoroider. Endret 19. juli 2013 av sug lut
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 19. juli 2013 #7 Skrevet 19. juli 2013 Til dokument-trettheten fra for fjorten dager siden vil jeg i dag tilføye evalueringskløe og innspillshemoroider. Håper det ikke er totalt uhelbredelig! Ugh!
ms.Pond Skrevet 21. juli 2013 #8 Skrevet 21. juli 2013 God ferie til alle som er så heldige å ha det nå! Teller ned, to uker igjen, men forsåvidt ferdig med helgen jeg grudde meg til - nemlig denne. Tre lange dager med dobbeltvakter og mellom 10 og 12 timers dager. Heldigvis har det gått overraskende bra, trass i bortimot 543 "hæ?", "kan du si det igjen?" og "hva sa du?". Folk er overraskende forståelsesfulle når man nevner at man ikke hører så godt, og roper gjerne i ty-de-li-ge stavelser i det gode øret. Blir ikke det minste forbauset om jeg får nedsatt hørsel der snart også. Lykken er i Sikte, det er sola også ettersom jeg har skjønt. Junior sa at sola hadde reist på ferie, og jeg er egentlig ganske enig. Håper bare den ikke er ferdig med sørlandsferien når det blir vår tur til å reise sørover.
Iiiiik Skrevet 21. juli 2013 #9 Skrevet 21. juli 2013 Ferie er herlig! Vi ankom feriehuset i går etter nesten en ukes ferd gjennom Europa. Italia er fortsatt et herlig ferieland, vi nyter late dager med basseng, bøker og overdose sol og kvelder med rosevin, bøker og stillhet.
frk Nilsen Skrevet 21. juli 2013 Forfatter #10 Skrevet 21. juli 2013 Vel hjemme i Oslo og 30 grader, fortsetter ferien med kald hvitvin og snop på verandaen (eneste overlevende i krukke er gressløken, som er farlig nær ved å bli brukt i en potetsalat)
bIomstre Skrevet 23. juli 2013 #11 Skrevet 23. juli 2013 (hi, hi, hi) (6,5 arb timer igjen!) (ferdig pakka, bare å dra!) (hi, hi, hi.....)
ms.Pond Skrevet 23. juli 2013 #12 Skrevet 23. juli 2013 GOD FERIE (igjen)! Ser ut som om det kan bli en liten tidligferie på junior og meg, og det er jo ikke å forakte Selv om bakgrunnen for det ikke nødvendigvis er så koselig, er det ikke det vi prøver å fokusere på nå. Vi skal besøke familie, og vi skal på mamma-og-junior-tur! Det blir stas, og junior har fått ny dinosaursekk for anledningen. Den skal fylles med leker etter hans valg. Jupp, det blir full bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå