Gå til innhold

OUTLET VAREMERER SOFIEMYR

Anbefalte innlegg

Skrevet

Outlet merkevarebutikken på Sofiemyr, noen som vet om de selger ekte varer her? 

Var innom her om dagen, men alt så så shabby ut... Dårlige sømmer, løse tråder osv. 

Noen som har kjennskap? 
Er det "feilvarer" (småfeil med søm f.eks så de ikke kan selges vanlige steder) , fjorårets modeller, eller rett og slett ekte fake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var innom her om dagen, men alt så så shabby ut... Dårlige sømmer, løse tråder osv.

Noen som har kjennskap?

Er det "feilvarer" (småfeil med søm f.eks så de ikke kan selges vanlige steder) , fjorårets modeller, eller rett og slett ekte fake?

Tror ikke det. Ta deg heller bryet med å kjøre litt ekstra til Vestby, norwegian outlet

Anonymous poster hash: 62c14...dfb

Skrevet

Noen som har kjennskap?

Tror ikke det. Ta deg heller bryet med å kjøre litt ekstra til Vestby, norwegian outlet

Men jeg har ikke bil, ikke lappen heller for den saks skyld.. Men det er jo tog.. Hvordan butikk er det ? 

Skrevet

www.norwegianoutlet.no

Ta heller bussen hvis du skal dit. Ligger langt fra togstasjonen.

Skrevet

www.norwegianoutlet.no

Ta heller bussen hvis du skal dit. Ligger langt fra togstasjonen.

Hvilken buss da da ? Går det buss fra kolbotn? Evt hvor langt unna toget ligger det? 

Skrevet

Jeg vet at Fransa er ekte. ! Det andre vet jeg ikke. Har handlet en del der og ikke missfornøyd med det jeg har kjøpt. Men hva forventer du? Jeg liker ikke norwegian outlet . Jeg synes at det er for dyrt selv om det er billigere enn vanlig. Så sant du ikke finner noe som er på salg. Nå er ikke jeg opptatt av merker så sikkert derfor jeg synes det er for dyrt. Husk at det er outlet på Vestby sentrr og. Går heller dit.

Anonymous poster hash: 54c11...d47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...