Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Og hva er din kjærestes hobby? litt gøy å høre litt om hva folk liker. Jeg personlig elsker å bake og kjæresten min har så mange hobbyer at det er vanskelig å følge med Anonymous poster hash: 7d44f...6c1
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Brodering. Anonymous poster hash: 9ee33...0e8
Heklemamma Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Min mann driver med bil. Hovedsaklig 50 talls AmCars Jeg driver med håndarbeid.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Min håndarbeid , som hekling, strikking, brodering, sying og maling. Hans er bilskruing . Anonymous poster hash: c7f4c...214
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 Hage, baking og grøsserfilmer. Mannens er fotball Anonymous poster hash: 4336c...098
Lurker Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Bøker og strikking/hekling. Mannen driver med fotografering og tekniske duppeditter.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 Mine: seiling, interiør, hund, hest. Har også interesser jeg bruker mye tid på, som meteorologi og astronomi. Hans: ballsport (lagsport), seiling, båt, hund. Anonymous poster hash: 24325...f8f
Voilà Skrevet 5. juli 2013 #8 Skrevet 5. juli 2013 Mine er håndball, baking/kakepynting og diverse håndarbeid.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 5. juli 2013 #9 Skrevet 5. juli 2013 Mine er: film, scrapbooking og kortlaging, blomsterdekorering, friluftsliv Samboerns er: bowling (spiller bedriftsbowling), film, data (hvis noen trenger hjelp med data kontakter de hen), musikk (han spiller gitar, har 5 gitarer) Jeg liker også bowling da, har egne sko og egen kule og har spilt en del før, nå er det over ett år siden sist.
Cat_Woman Skrevet 5. juli 2013 #10 Skrevet 5. juli 2013 Jeg er glad i scrapbooking, fotografering, noe håndarbeid, lese bøker og skrive. Også liker jeg å løpe eller gå på tur ute. Han driver med tegning, maling og diverse kreative prosjekter på data, samt leser bøker og fotograferer. Han driver med styrketrening innendørs, og hater cardio Vi er begge hekta på Candy Crush, men det kvalifiserer kanskje ikke som en hobby.
Gjest Anybody Skrevet 5. juli 2013 #11 Skrevet 5. juli 2013 Baking, spise det jeg baker, shopping, planter, sang, musikk, klær, gå tur , bistandsarbeid++ Han: gå tur, lage mat, musikk(trommer) business(starte opp nye bedrifter)
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #12 Skrevet 5. juli 2013 Mine: spille i band, strikking, trening, mat og jobben min faktisk Han: fotball (spiller, ser ikke kamper heldigvis ) Anonymous poster hash: e3a3d...9dc
Frøken Ubesluttsom Skrevet 5. juli 2013 #14 Skrevet 5. juli 2013 Mine er: film, scrapbooking og kortlaging, blomsterdekorering, friluftsliv Samboerns er: bowling (spiller bedriftsbowling), film, data (hvis noen trenger hjelp med data kontakter de hen), musikk (han spiller gitar, har 5 gitarer) Jeg liker også bowling da, har egne sko og egen kule og har spilt en del før, nå er det over ett år siden sist. Jeg har jo faktisk et par til da. Frivillig organisasjonsarbeid, brettspill (veit ikke om det kvalifiserer som hobby, men veldig glad i å spille forskjellige typer brettspill og gjør det så ofte som mulig med venner), trening og navn
Major HotLips Houlihan Skrevet 5. juli 2013 #15 Skrevet 5. juli 2013 Jeg strikker, hekler, holder på med Hagen min, baker og trener. Mannen driver med terrengsykling og friluftsliv i alle former og varianter. Det siste gjør forøvrig jeg og
TøffiTrynet☠ Skrevet 5. juli 2013 #16 Skrevet 5. juli 2013 Jeg synger, tegner, leser og løper. Han spiller og kikker på fotball, og baker brød.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå