Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Det er jo ikke hennes naturlige hårfarge...Og så utrolig lite liv i det. http://svenskdam.se/2013/06/nya-bilder-pa-kronprinsparet-i-samband-med-40-arsfirandet/ Anonymous poster hash: 70aab...d29
Elsker livet Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Det er mange som ikke vil ha sin naturlige farge. Hvorfor hun vil ha så lyst vet jeg ikke. Men det er kanskje fordi hun liker det.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Syntes hun er fin på håret jeg:) Men den smukke kler jo alt eller hva? Jeg har selv skikkelig trist kommune/leverpostei-farget hår. Jeg striper det lyst og da er jeg myyyyyye finere. Anonymous poster hash: 56160...06d
Caprica Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 Jeg syns Mette-Marit er utrolig flott og er bare blitt flottere med årene! Fra grå mus til classy og elegant :-)
DramaMama Skrevet 5. juli 2013 #8 Skrevet 5. juli 2013 Morsomt å se hvordan det plutselig er greit med platinablondt hår når det er på hodet til Mette-Marit, det er jo vanligvis på toppen av harry/white trash-listene her inne... Jeg synes det kler henne.
Gjest Julia1984 Skrevet 5. juli 2013 #9 Skrevet 5. juli 2013 Jeg er veldig lys og får HVITT hår om sommeren. Virkelig hvitt pga sola.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #10 Skrevet 5. juli 2013 Morsomt å se hvordan det plutselig er greit med platinablondt hår når det er på hodet til Mette-Marit, det er jo vanligvis på toppen av harry/white trash-listene her inne... Jeg synes det kler henne. Det har vel noe med helheten å gjøre!! Platinablondt hår er ofte i kombinasjon overdrevet solbrun, mye sminke, store pupper og DUM lysende ut av øynene.... Der er liksom ikke Mette Marit Anonymous poster hash: 08f0b...300
DramaMama Skrevet 5. juli 2013 #11 Skrevet 5. juli 2013 Morsomt å se hvordan det plutselig er greit med platinablondt hår når det er på hodet til Mette-Marit, det er jo vanligvis på toppen av harry/white trash-listene her inne... Jeg synes det kler henne. Det har vel noe med helheten å gjøre!! Platinablondt hår er ofte i kombinasjon overdrevet solbrun, mye sminke, store pupper og DUM lysende ut av øynene.... Der er liksom ikke Mette Marit Anonymous poster hash: 08f0b...300 Ja, jeg det var vel det jeg prøvde å formidle, at man trenger ikke å se ut som Rannveig selv om man har platinablondt hår, og at det faktisk kan se bra ut på noen.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #12 Skrevet 5. juli 2013 Så fremmed hun var på noen av bildene, dette f.eks Men absolutt en flott dame synes jeg! Anonymous poster hash: 08cfa...63a
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #13 Skrevet 5. juli 2013 Mette Marit er en flott dame og har fint hår. Veldig mange sørlendinger har veldig lyst hår (selvom jeg skjønner at hun farger det nå) Anonymous poster hash: bcf7a...6b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå