Gå til innhold

Min 4 åring har svelgt et kronestykke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette skjedde for nå 2 døgn siden. Dro til legen umiddelbart og de sa at den mest sansynlig kom ut av seg selv etter ett døgn. Ringte igjen i går morges (24 t siden), da den ikke var kommet ut. De sa at så lenge han ikke har smerter eller unormal avføring, skulle jeg bare avvente et døgn til.

Den har enda ikke kommet ut, enda han var på do nå på morgenen.

Noen som har erfaring på dette området?

Er såklart livredd og har verdens dårligste samvittighet. Men han er jo fire år, og ser selv at det var i ren dumskap at han putta pengen i munnen!

Takker for svar:)

Anonymous poster hash: 1d879...231

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har svelget heter det....

Anonymous poster hash: 11b88...bb0
Skrevet

Samboeren min gjorde det samme når han var liten, og fikk samme beskjed som deg at du måtte avvente den i noen dager! Plutselig så kom den :) kan nok hende det tar litt tid:)

Skrevet

Har svelget heter det....

Anonymous poster hash: 11b88...bb0

Takk! Jeg slet faktisk litt med å bøye:

å svelge-svelger-har svelget-svelgte(?)

Please correct me if Im wrong:)

Anonymous poster hash: 1d879...231

Skrevet

Akkurat som Emil i Lønneberget :-) Doktoren anbefalte tre hveteboller som behandling. Ta det med ro, den kommer nok ut.

Anonymous poster hash: 80cf0...7d2

Skrevet

Den kommer nok ut skal du se. Tror ikke det er noe farlig. men skjønner jo at man blir litt bekymret..

Skrevet

Den kommer ut av seg selv :) Ikke ha dårlig samvittighet. Utrolig hvor mange unger som svelger penger og småstein osv...

Anonymous poster hash: 29e8f...f2c

Skrevet

Hvordan vet du at den ikke har kommet ut da? Den kommer vel gjerne ikke alene, men innbakt i det andre som kommer ut. Hvis den feks ligger midt inni syns den jo ikke...

Skrevet

Det kommer nok ut. Og kommer det ikke ut, så har du i det minste lært deg å bøye verb her inne :blink: .
Sa de ikke noe om hvor lenge dere kan forvente dere å vente?

Skrevet

Det samme gjorde min sønn for et år siden.... Den kom ut av seg selv etter en uke, og jeg tror det gikk helt smertefritt :-)

Anonymous poster hash: a02dc...f58

Skrevet

Tenk - å ha et barn som skiter gullpenger!

Anonymous poster hash: 8efc2...41c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...