Gå til innhold

Jeg er så frustrert nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde flom foren uke siden. Forsikringsselskapet  skulle behandle saken raskt.

På mandag ringe jeg inn for å høre om vi kunne begynne å kaste innboet som er ødelagt.

Det fikk jeg først svar på i går etter å ha ringt hver dag og spurt.

Vi spurte om det gikk an å få forskudd på hva som er ødelagt. Er ganske viktige ting som er ødelagt. fryseskap med mat inni. Maten ble ødelagt. hadde ingen sted å ta maten.

stoff koffertene våre ble ødelagte. Vi fikk beskjed av takstmann om å kaste de og at forsikringsselskapet kan utbetale en liten sum for hva som haster.

Vi reiser på ferie snart Koffertene og andre ting hadde hvert fint å kunne fått kjøpt ganske fort.

Jeg får aldri noe ordentlig svar av forsikringsselskapet på om jeg kan få penger,

Har ringte 1-2 ganger daglig utifra hva som er avtalen første gang jeg ringer etter kl 08.00.

Noen som kan gi meg råd??

Anonymous poster hash: 9fda4...f3d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Raskt er et relativt begrep. Tror nok du må belage deg på at det tar lenger tid enn en uke i forsikringsbransjen !

Anonymous poster hash: e5f3e...e10

Skrevet

Om du får det i orden på en mnd eller to så har det gått raskt når det gjelder å¨få igjen penger på forsikring, hadde jeg vært deg hadde jeg begynt å spørre rundt om kofferter som var mulig å låne.

Anonymous poster hash: bc4eb...5e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...