Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Vi hadde flom foren uke siden. Forsikringsselskapet skulle behandle saken raskt. På mandag ringe jeg inn for å høre om vi kunne begynne å kaste innboet som er ødelagt. Det fikk jeg først svar på i går etter å ha ringt hver dag og spurt. Vi spurte om det gikk an å få forskudd på hva som er ødelagt. Er ganske viktige ting som er ødelagt. fryseskap med mat inni. Maten ble ødelagt. hadde ingen sted å ta maten. stoff koffertene våre ble ødelagte. Vi fikk beskjed av takstmann om å kaste de og at forsikringsselskapet kan utbetale en liten sum for hva som haster. Vi reiser på ferie snart Koffertene og andre ting hadde hvert fint å kunne fått kjøpt ganske fort. Jeg får aldri noe ordentlig svar av forsikringsselskapet på om jeg kan få penger, Har ringte 1-2 ganger daglig utifra hva som er avtalen første gang jeg ringer etter kl 08.00. Noen som kan gi meg råd?? Anonymous poster hash: 9fda4...f3d
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Raskt er et relativt begrep. Tror nok du må belage deg på at det tar lenger tid enn en uke i forsikringsbransjen ! Anonymous poster hash: e5f3e...e10
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Om du får det i orden på en mnd eller to så har det gått raskt når det gjelder å¨få igjen penger på forsikring, hadde jeg vært deg hadde jeg begynt å spørre rundt om kofferter som var mulig å låne. Anonymous poster hash: bc4eb...5e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå