Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Jeg er veldig tynn men skulle til legen av helt andre årsaker. Plutselig begynner han å kommentere at jeg er undervektig og bør legge på meg minst x antall kilo. Whaat? Har faktisk nettopp tatt blodprøver og alt er kjempefint. Dette var hos en annen lege og jeg fortalte det. Men da blåster han det bort og sa at det var såå helseskadelig å være så tynn som meg. Tydeligvis ikke? Merkelig synes jeg, å kommentere slikt ut av det blå. Tenk hvis han holder på sånn rundt sårbare overvektige og undervektige tenåringer også. Kan få store konsekvenser. Anonymous poster hash: 54b5c...616
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 De gjør jo gjerne det med overvektige også. Jeg dro til legen for et problem, og hun begynte å mase om vekta mi. Tror det er helt normalt
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Selvsagt har han lov til det! Han er lege å er pliktig til å si noe visst han ser noe som er alvorlig problem! Anonymous poster hash: 1f777...e2f
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 Selvfølgelig har han lov til det, han er lege. Om det ser ut som du er helseskadelig undervektig er det jobben hans å ta tak i det. Anonymous poster hash: b72b6...56c
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Dere har sikkert rett. Jeg har bare aldri opplevd det før. Men man skal jo være ytterst forsiktig med slikt. De fleste vet jo godt at de er for store eller for tynne. Jeg innrømmer at jeg ble litt lei meg og jeg er 30 år. Så kan bare tenke meg hvordan en ung person ville reagert. HI Anonymous poster hash: 54b5c...616
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå