Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Hei! Er det noen som har forbrukslån her? Jeg har jeld på 35.000 på kredittkort og har fått en uventet regning på flere tusen og lurerpå om det er mulig å søke om forbrukslån for å dekke det?Og betale ut kreditten?:S Anonymous poster hash: a5920...1b3
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 klart det er mulig! Men det er dyrt.. Anonymous poster hash: 41bec...e43
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Gjeld, beklager så mye at g'en datt bort, den er ødelagt på tastaturet... Anonymous poster hash: a5920...1b3
Himmel og hav Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 Hvis du ikke klarer å spare eller betale slik det er i dag, så har du ihvertfall ikke råd til å ta opp forbrukslån. Hør heller om det er mulig å dele opp den uventede regningen, og ta det derfra. Forbrukslån er svindyrt, akkurat som kredittkortgjeld, og om du ikke klarer å betjene kredittkortet, så vil du ikke klare å betale forbrukslånet heller. Det å begynne å betale en gjeld med å ta opp annen gjeld er i grunnen starten på en svært bratt utforbakke. Om du har huslån, så kan du heller høre om det er mulighet for å refinansiere.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Forbrukslån er ikke noe billigere enn kredittkårtgjeld, skyhøye renter på begge deler. Ville heller bedt om å få delt opp den uventede regningen. Anonymous poster hash: 64159...709
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 jeg tenker kanskje at jeg skal låne mere på kreditt og sette opp en ordentlig plan for tilbakebetaling, for jeg har råd, bare jeg tar meg selv i nakken!! Anonymous poster hash: a5920...1b3
Gjest Kira Skrevet 27. november 2014 #8 Skrevet 27. november 2014 Reklame er fjernet fra tråden. Kira Brukermoderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå