Mrs Smutt & Smilende Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 På jobben: MENN Hjemme: MENN Det mikroskopiske sosiale livet jeg har: MENN Husdyr: MENN I tillegg så tror jeg jaggu bilen min er: MANN Er det da rart at: Jeg henger her? Ligger på sofaen på kvelden og leter etter zen? (Noen som vet om zen også finnes i Sikte? "Med Zen i lomma" har jeg i bokhylla alt) Kroppen slenger inn mensen også nå hver 14. dag? Trenger: Fnising, bobler, lakkerte negler, flagrende skjørter, lebestift på tenna (og glasset), smugrøyking på trappa, samtaler som ikke blir kverket med "et godt råd" når man bringer opp et tema, samtstemt sjokoladenyting og litt stillhet...
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 5. juli 2013 Forfatter #2 Skrevet 5. juli 2013 P.S takker krangledamer for høyden under taket her inne og et lite pust i bakken. Det er mye verdt det!!!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Åh, jeg har det helt likt! Trenger også alt det
Gjest sug lut Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 (endret) Damer, kunne ikke være mer enig, fnising, vin, neglelakk og usaklig smugrøyking er essensielt - og enda så bra det er med menn så må man ha dosa av jentegreier for å ikke føle seg som E.T. på en rar klode innimellom. Bilen min er også mann, men det er en ordentlig tøffinggentleman, så vi er bestiser. Men mange biler er enten kjerringer (som er kjønnsnøytralt, forresten, noen av de største kjerringene jeg kjenner har utovertiss) eller neanderthalere... Tror snart alle jentevennene mine har dratt på ferie, men i morgen skal jeg fjolle på balkong og jeg gleder meg masse! ps Om dere holder til i noenlunde Oslo-nærhet så dukk gjerne opp på min balkong i kveld jeg skal på polet uansett og har gjemt ei røykpakke konfiskert fra tenåringen i kommodeskuffen i hundre år . Endret 5. juli 2013 av sug lut
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 5. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2013 Damer, kunne ikke være mer enig, fnising, vin, neglelakk og usaklig smugrøyking er essensielt - og enda så bra det er med menn så må man ha dosa av jentegreier for å ikke føle seg som E.T. på en rar klode innimellom. Bilen min er også mann, men det er en ordentlig tøffinggentleman, så vi er bestiser. Men mange biler er enten kjerringer (som er kjønnsnøytralt, forresten, noen av de største kjerringene jeg kjenner har utovertiss) eller neanderthalere... Tror snart alle jentevennene mine har dratt på ferie, men i morgen skal jeg fjolle på balkong og jeg gleder meg masse! ps Om dere holder til i noenlunde Oslo-nærhet så dukk gjerne opp på min balkong i kveld jeg skal på polet uansett og har gjemt ei røykpakke konfiskert fra tenåringen i kommodeskuffen i hundre år . Ohohohi, balkongfjolling høres helt perfekt ut. Setter nesa mot Tjøme etter jobb og der blir vi til over helga. Satser på å få smugfjolla meg litt der meg god venninne. Vi skal ihvertfall smugrøyke etter at barn er i seng og mannfolka mumler korte setninger i samtaler for seg sjøl jeg ikke orker følge med på. Fjolleriogfjollera
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Hadde det ikke vært så mange timer med bil så hadde jeg mer enn sikkert dukket opp, Luten! Siden jeg er helt alene i kveld med ingen sjanse for barnefri så skal jeg furte for meg selv på balkongen med hvitvinsflaske, bok og musikk. Blir nok koselig det altså, til tross for ønske om fjasing
bIomstre Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 Mye menn her også gitt. Dog veldig gode menn. Og de kan absolutt fjase (kan vel ikke si fjolle, da blir de nok fornerma)! Ellers hadde jeg ikke holdt ut. Det skumle er at jeg føler meg mer som E.T når jeg en sjelden gang er i dameselskap... Selv om skikkelig balkongfjolleri hørtes fristende ut!
Gjest Siklerotte Skrevet 5. juli 2013 #8 Skrevet 5. juli 2013 Her er det siste skoledag (nesten tre uker tidligere enn offentlige skoler, og jeg angrer på valget nå, for jeg er altfor sliten om dagen til å ikke bare være meg på dagtid) - så da er det, i tradisjonens tro, middag hos faren min. Spyr av tanken. Drømmer heller om vin og venninner - jeg kunne til og med tatt første fly til Oslo.
Gjest sug lut Skrevet 5. juli 2013 #9 Skrevet 5. juli 2013 Smugfjolling er bra, smugfjolling på Tjøme høres ut som en kul film å være med i Og Fru Hottentott, det blir nok slik min balkongkveld blir også - enda jeg har (kryss i taket) ingen unger hjemme i kveld, eller egentlig kanskje heller FORDI jeg har ingen unger skal jeg sitte på balkongen helt alene i kveld ... ergo helt stille, ingen som skal prate eller spørre eller drasse gjennom stua med kompiser i halv tolv-tida (jeg er veldig glad i kompisene, altså) og ut på kjøkkenet for å steke pannekaker - eller som - skrekk og gru - har okkupert balkongen min med sin egen musikk og sånn. Vi får virtuellskåle når vi kommer så langt
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. juli 2013 #10 Skrevet 5. juli 2013 Jeg jobber også (nesten) bare med menn, og med unntak av fireåringen og ei sterilisert kjette, er de jeg omgir meg med her også menn (mini, mannen, bikkja og katterælet). Og jeg trives best med det, iallefall i en arbeidssituasjon. Men ja, fjolling, vinpimping, sladring og neglelakk er savnet på fritiden. Regner med det tar seg opp når mini er litt større.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. juli 2013 #11 Skrevet 5. juli 2013 ps Om dere holder til i noenlunde Oslo-nærhet så dukk gjerne opp på min balkong i kveld jeg skal på polet uansett og har gjemt ei røykpakke konfiskert fra tenåringen i kommodeskuffen i hundre år . Litt langt unna, men om du fremdeles sitter på balkongen en gang i oktober, så slentrer jeg gjerne innom. Tar like gjerne med meg konditoren i samme slengen.
Gjest sug lut Skrevet 6. juli 2013 #12 Skrevet 6. juli 2013 ps Om dere holder til i noenlunde Oslo-nærhet så dukk gjerne opp på min balkong i kveld jeg skal på polet uansett og har gjemt ei røykpakke konfiskert fra tenåringen i kommodeskuffen i hundre år . Litt langt unna, men om du fremdeles sitter på balkongen en gang i oktober, så slentrer jeg gjerne innom. Tar like gjerne med meg konditoren i samme slengen. Ah, herlige balkongkveld, fantastisk godt selskap og vin og tapas - dere kan nå alle sammen lene dere tilbake i trygg forvissning om at alle verdensproblemene har blitt løst, faktisk, i løpet av de siste fem-seks timene. Ja, jeg kan sikkert sitte der til oktober, LIllaGorilla, kjøpte faktisk fuskepels-puter til vinterbruk nettopp av den grunn. Mulig at vi må løse problemene med toddy eller irish coffee, men det skal nok gå like bra, velkommen skal dere være.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 8. juli 2013 Forfatter #13 Skrevet 8. juli 2013 Høres ut som det samme selskapet jeg var i!!! Hjalp med godt vær i tillegg gitt. Verdensproblemene løses tilslutt opp basert på balkonkveldtettheten faktisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå