Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 at restylane ser helt grusomt ut??Tenker på bloggere som Sophie Elise, Rannveig, Fotballfrue, Andre Badendyck og TCMN. Huff, de tror de er så fine, men så ser det bare latterlig ut :S Anonymous poster hash: b0b91...00b
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Hihi.. Kunne ikke ha vært mer enig.. Anonymous poster hash: 0e3b8...e0a
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Fotballfrue ser da helt naturlig ut med restylane. Men sophie elise og tcmn bør virkelig revurdere mengden.... Anonymous poster hash: c4283...3fa
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Jeg synes det aller mest komiske er Fotballfrua som er så himla opptatt av å være dyrevennlig og at ingenting skal være testet på dyr. Gjett tre ganger om Restylane er testet på dyr eller ei. Ja. Så det er vel ikke så viktig allikevel, da. (Kilde: https://en.wikipedia.org/wiki/Testing_cosmetics_on_animals) Anonymous poster hash: afc27...c01
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 Oi, der ble lenken feil: https://en.wikipedia.org/wiki/Testing_cosmetics_on_animals #4 Anonymous poster hash: afc27...c01
Kathrine. Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 hM. veit ikkje kva restylane er for nokeGoogle next!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 Kristina Andersen skal jo også være så dyrevennlig, men hun har jo driti seg ut flere ganger Hun er forresten en av de topp bloggerne jeg liker best, da. Anonymous poster hash: 9382b...e6c
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #8 Skrevet 5. juli 2013 Jeg synes det er rart å putte Fotballfrue i samme kategori som Rannveig og Sophie Elise jeg da... Fotballfrue er også opptatt av utseendet sitt og skriver mye rart, men hun virker jo ikek tilbakestående, og er ikke sånn tacky-horte esom de andre? Eller har jeg gått glipp av bloggen der fotballfrue er orange av selvbruning, bruker lyserosa lebestift, er sminket med sparkel og står og deiger seg i glamormodell-posisjoner? Anonymous poster hash: aaf52...645
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #9 Skrevet 5. juli 2013 Jeg synes det er rart å putte Fotballfrue i samme kategori som Rannveig og Sophie Elise jeg da... Fotballfrue er også opptatt av utseendet sitt og skriver mye rart, men hun virker jo ikek tilbakestående, og er ikke sånn tacky-horte esom de andre? Eller har jeg gått glipp av bloggen der fotballfrue er orange av selvbruning, bruker lyserosa lebestift, er sminket med sparkel og står og deiger seg i glamormodell-posisjoner? Anonymous poster hash: aaf52...645 Akkurat det er jeg enig i. Men syns det er rart at hun sier at vi må være fornøyd med oss selv osv osv så tar hun Restylane, extentions, falske negler, og selv om hun sminker seg ganske naturlig bruker hun mye sminke Anonymous poster hash: 5762b...1c0
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #10 Skrevet 5. juli 2013 Jeg synes det er rart å putte Fotballfrue i samme kategori som Rannveig og Sophie Elise jeg da... Fotballfrue er også opptatt av utseendet sitt og skriver mye rart, men hun virker jo ikek tilbakestående, og er ikke sånn tacky-horte esom de andre? Eller har jeg gått glipp av bloggen der fotballfrue er orange av selvbruning, bruker lyserosa lebestift, er sminket med sparkel og står og deiger seg i glamormodell-posisjoner? Anonymous poster hash: aaf52...645 Ikke heeelt i samme kategori, men hun er nå rosablogger hun også. Anonymous poster hash: b0b91...00b
Poetika med K Skrevet 5. juli 2013 #11 Skrevet 5. juli 2013 Jeg aner ikke hvem disse menneskene er jeg. Og kjenner at det føles helt ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå