Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Føler det er som å tråkke i en minesone av "do's and dont's". Så jeg er veldig bevisst på å ikke legge ut skrytestatuser, klagestatuser, lange statuser.. And the list goes on! Så da ender jeg opp med å legge ut et bilde i ny og ne. Helst med et tonn av selvironi. Profilbilde knipset på morningen av verdens største fyllekule, eller mine mislykkede forsøk på cupcakes og bakervarer generelt (der der meste ser ut oppkast) Og så holder jeg på å le meg i hjel av meg selv. Hvor patetisk er jeg på en skala? Anonymous poster hash: 91c2b...73b
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Det syntes jeg hørtes morsomt ut. Så lenge det ikke blir for mye. Anonymous poster hash: fad62...37e
Sølvpanter Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Jeg legger ut om det er store endringer i livet mitt som alle uansett får vite om, f.eks ny jobb. Ellers går det for det meste i gullkorn fra ungene, en selvironisk vri på ting jeg har gjort og ett og annet bilde. Som deg bruker jeg mye humor.
Poetika med K Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Det synes jeg hørtes morsomt ut! Jeg skulle gjerne hatt noen slike selvironiske venner på Facebook selv. Bytter gjerne med et par venner som til stadighet (les 4-5 ganger pr uke, minst!) legger ut nye selvportrett-profilbilder av seg selv som tilsynelatende er klin like, kanskje bare hodet pittelittegranne mere på skakke...
valkyrien Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 Jeg legger ut akkurat det som passer meg, så får folk skjule oppdateringer/blokkere/whatever hvis det ikke passer dem å se det Det siste jeg la ut var resultatet av guttungen, laptopen og en markeringstusj alene sammen...
Magetaska Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Selv tolererer jeg det meste, men de som skriver slik som "uff for en trist dag" eller "dette er det værste jeg har vært med på" statuser, og når noe spør hva det er så vil de ikke prate om det. Da får jeg ticks i øyet da!
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 Jeg poster noe kanskje 2-3 ganger i mnd og da blir det en blanding av gullkorn, selvironiske glimt fra hverdagen eller bilder. Jeg er nok en kjedelig fb-venn, men så tror jeg ikke jeg irriterer så mange heller - uten at det er et mål i seg selv. Syns folk skal legge ut det de ønsker jeg, uten å tenke så mye på hva andre tenker. Men jeg har en 'venn' som klager på været, på rotet i heimen, på hvor travelt hun har det, på kommunen, på staten, på tvprogram osv osv. Hun kunne med fordel roet seg litt
Bustetroll Skrevet 5. juli 2013 #8 Skrevet 5. juli 2013 Trives best med å legge ut bilder av barnet mitt. Tror jeg har 13 album bare med henne. Så har jeg et par album av meg selv i bikini, tatt ovenifra, så klart.Av statuser går det som regel å fortelle i hva jeg spiser, og når jeg spiser det. Det hender jeg slår til og legger ved et bilde av maten også, da blir vennene mine glade.Så tagger jeg meg selv der jeg er, uansett hvor jeg er, kan hende jeg slår på stortromma og legger ved bilder her også.Noen ganger skriver jeg morsomme statuser også, for det er jo om å gjøre med flest likes ikkesant?Også liker jeg omtrent alle sidene facebook har å by på.Det viktigste for meg, er egentlig at når vennene mine logger inn på facebook, skal ALLTID mitt navn stå øverst !!
Voilà Skrevet 5. juli 2013 #9 Skrevet 5. juli 2013 Måtte inn å se på profilen min nå, og der var det ikke mye, bortsett fra folk som har tagget meg i statuser og bilder, og meldinger på veggen min. Men det jeg har postet selv, er linker av artikler som engasjerer meg, andre linker som er morsomme/verdt å se, og en og annen artig "happening". Bruker Facebook stort sett bare for gruppene, og meldinger/chat til venner.
frk Nilsen Skrevet 5. juli 2013 #10 Skrevet 5. juli 2013 Siste var et rimelig slitent bilde etter en "frisk" sykkeltur i motvind og regn. Langt, langt unna friskus-energisk-birkentulling-bilde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå