Gå til innhold

Når noen sier "ris på rompa"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når noen sier "ris på rompa" tenker jeg på noe sexuelt og når da noen vil gi ris på rompa til ulydige barn så kjenner jeg at jeg blir kvalm. Barn skal ikke staffes med ris. Hvem begynte egentlig med det?

Anonymous poster hash: 70f39...89d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lærere gjorde det mye før i tida, og også foreldre. Det var en vanlig oppdragermetode.

Men at du tenker på noe seksuelt når du hører "ris på rumpa" sier vel kanskje mer om deg... :)

Anonymous poster hash: 3c313...1a1
Skrevet

Lærere gjorde det mye før i tida, og også foreldre. Det var en vanlig oppdragermetode.

Men at du tenker på noe seksuelt når du hører "ris på rumpa" sier vel kanskje mer om deg... :)

Det er faktisk en grunn til at en blir opphisset av å få ris på rompa. Forskere har bevist at når en får ris på rompa så øker blodtilførsel til kjønsorgana og du føler deg opphisset. Jeg er for ris på rompa som en seksuell lek mellom voksne, men det er IKKE og har egentlig aldri vært egnet som straff til barn

Anonymous poster hash: 2a444...01a

Skrevet

Det er faktisk en grunn til at en blir opphisset av å få ris på rompa. Forskere har bevist at når en får ris på rompa så øker blodtilførsel til kjønsorgana og du føler deg opphisset. Jeg er for ris på rompa som en seksuell lek mellom voksne, men det er IKKE og har egentlig aldri vært egnet som straff til barn

Hvem blir opphisset av ris på rompa, den som utøver det eller det stakkars vettskremte barnet? Tviler på at barn som har fått det blir særlig opphisset av det

Skrevet

Syk tankegang. Ris på rumpa er selvsagt ikke greit, men det er fordi det er voldelig og ydmykende, ikke fordi det ligger noe seksuelt i det for normale mennesker.

Anonymous poster hash: c22cc...b1b
Skrevet

Hvem blir opphisset av ris på rompa, den som utøver det eller det stakkars vettskremte barnet? Tviler på at barn som har fått det blir særlig opphisset av det

Det er ikke sikkert barna er vettskremte selv om de får ris. Jeg fikk det selv noen ganger. Den gangen var det lovlig og noe som skjedde med de fleste barn. Jeg var aldri redd, men noen ganger veldig sinna. Jeg tenkte aldri på det som noe seksuelt. Det var en straffemetode som i det minste var raskt unnagjort.

Anonymous poster hash: d2225...81a

Skrevet

Jeg frykter at noen syke folk bruker det som unskyldning for å få buksa av små barn og derfor blir jeg kvalm av tanken på at dette har vært og er i mange land en vanlig straffemetode.

Skrevet

Jeg fikk ris på rumpa som liten, men buksa var aldri dratt ned. Det var overhodet ingenting seksuelt ved det. Jeg var sint, og forelderen var sint. 

Ris på rumpa i mine ører er ikke noe seksuelt. Spanking derimot.... 

Anonymous poster hash: 1e16d...6b8
Skrevet

Jeg frykter at noen syke folk bruker det som unskyldning for å få buksa av små barn og derfor blir jeg kvalm av tanken på at dette har vært og er i mange land en vanlig straffemetode.

Jeg skal ikke forsvare rising av barn, men å forbinde det med noe seksuelt blir for søkt selv om en del, langt fra alle, praktiserer at buksa skal ned. Hvis det var problemet måtte man jo tenke at Norge var befolket av pedofile siden vi ikke gjør like mye for å få barna bleiefrie som i mange uland. Da må vi jo tenke at det også er for å få buksa av småbarn.

Skrevet

Det at buksa skal ned er vel kanskje i utgangspunktet for å skape ydmykelse, men jeg er nok kanskje litt hysterisk med unødvendig nakenhet hos barn, man hører jo så mye ekkelt. Ingen vold mot barn kan i mine øyne forsvares. Ikke en gang da det var "vanlig" å gi ris og ørefiker. Jeg har aldri fått ris eller ørefiker, men jeg husker da vi var barn at en kompis av meg fikk ris på rompa rett som det var og om han hadde vært skikkelig vanskelig fikk han en såpebit i rompa som gjorde at det svei og skapte avføringstrang. Så ble han sendt på rommet og fikk ikke slippe til på toalettet på 15 min, noen ganger klarte han og holde seg andre ganger ikke. Jeg lurer på hva han tenker om sine foreldre i dag?

Skrevet

Det at buksa skal ned er vel kanskje i utgangspunktet for å skape ydmykelse, men jeg er nok kanskje litt hysterisk med unødvendig nakenhet hos barn, man hører jo så mye ekkelt. Ingen vold mot barn kan i mine øyne forsvares. Ikke en gang da det var "vanlig" å gi ris og ørefiker. Jeg har aldri fått ris eller ørefiker, men jeg husker da vi var barn at en kompis av meg fikk ris på rompa rett som det var og om han hadde vært skikkelig vanskelig fikk han en såpebit i rompa som gjorde at det svei og skapte avføringstrang. Så ble han sendt på rommet og fikk ikke slippe til på toalettet på 15 min, noen ganger klarte han og holde seg andre ganger ikke. Jeg lure på hva han tenker om sine foreldre i dag?

Han lardem neppe passe barnasine.

Anonymous poster hash: b0bbb...cd7

Skrevet

I bibelen står det jo:

Den man elsker tukter mann,eller noe sånt.

Så er vel der det begynte,at bibelen oppfordrer å bruke det som straffemetode.

Anonymous poster hash: 975cb...497
Skrevet

I bibelen står det jo:

Den man elsker tukter mann,eller noe sånt.

Så er vel der det begynte,at bibelen oppfordrer å bruke det som straffemetode.

Anonymous poster hash: 975cb...497

Tukte betyr ikke nødvendig vis ris. Det kan like godt vøre husarest eller det som er moderne nå, å inndra goder.

Skrevet

Enig. Ekkelt (og fælt!) å gjøre dette på barn.

Anonymous poster hash: 8cbe3...c7a

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Det er ikke sikkert barna er vettskremte selv om de får ris. Jeg fikk det selv noen ganger. Den gangen var det lovlig og noe som skjedde med de fleste barn. Jeg var aldri redd, men noen ganger veldig sinna. Jeg tenkte aldri på det som noe seksuelt. Det var en straffemetode som i det minste var raskt unnagjort.

Hvor gammel er du?

Jeg er over 40 og har aldri fått ris og det var heller ikke noe som skjedde med de fleste barn i vår omgangskrets.

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Det at buksa skal ned er vel kanskje i utgangspunktet for å skape ydmykelse, men jeg er nok kanskje litt hysterisk med unødvendig nakenhet hos barn, man hører jo så mye ekkelt. Ingen vold mot barn kan i mine øyne forsvares. Ikke en gang da det var "vanlig" å gi ris og ørefiker. Jeg har aldri fått ris eller ørefiker, men jeg husker da vi var barn at en kompis av meg fikk ris på rompa rett som det var og om han hadde vært skikkelig vanskelig fikk han en såpebit i rompa som gjorde at det svei og skapte avføringstrang. Så ble han sendt på rommet og fikk ikke slippe til på toalettet på 15 min, noen ganger klarte han og holde seg andre ganger ikke. Jeg lurer på hva han tenker om sine foreldre i dag?

Hvor syk er man ikke i hodet sitt når man kommer på sånne groteske straffemetoder? Det der er jo ren tortur, både fysisk og psykisk.

Skrevet

Enig, In My Heart. Men dessverre er dette ikke helt ukjent, jeg har i alle fall lest om det her på forumet før, og da var det ei jente som opplevde det :( Noen skikkelig utkrøpne jævler av noen foreldre, spør du meg.

Anonymous poster hash: 25234...534

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...