Monajenten Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Ja Har en jente som er ekstremt hårsår, og tangle teezeren er den eneste børsten som fungerer på håret hennes. Men har hørt at de med kjempelangt og tykt, gjerne veldig krøllete hår, ikke er like fornøyd.
klg,2 boys now:) Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Ja den virker.kjøp på nett butikkene enklere liv selger de også
Musemorbr / Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 Jepp. Jeg bruker den selv og kommer nok til å fortsette med det for alltid.
Gulosten™ Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Jeps, eneste min hårsåre på 8 vil bruke Enklereliv.no.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 5. juli 2013 #8 Skrevet 5. juli 2013 Eneste som fungerer på det lange håret på 8-åringen her.
Elsker livet Skrevet 5. juli 2013 #9 Skrevet 5. juli 2013 Vi har lenge hatt tangle teezer og syns det har fungert mye bedre enn vanlig børste på krøllene, men jeg syns taggene ble for korte. Måtte seksjonere håret veldig for å komme gjennom flokene underst. Prøvde derfor en som heter denman tangle tamer (den har håndtak) med lengre tagger og syns den var mye bedre. Kjøpte den på ebay.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #10 Skrevet 5. juli 2013 Til min frøken med tynt glatt og "englete" hår fungerer den utmerket i hvert fall. Særlig sammen med sånn balsamspray som de selger i dagligvaren. Anonymous poster hash: 175c4...cec
pip pip Skrevet 5. juli 2013 #11 Skrevet 5. juli 2013 Jeg er overrasket over hvor bra den fungerer. Håret til meg og datteren min ser mye finere ut etter en runde med tangle teezer kontra vanlig hårbørste. Jeg kjøpt vår på boots apotek.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #13 Skrevet 5. juli 2013 Ja. Bruker den på afroen til jenta mi, og det fungerer supert Anonymous poster hash: 1353e...e3e
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #15 Skrevet 5. juli 2013 http://www.feelunique.com/p/Tangle-Teezer-Original-Professional-Detangling-Hairbrush-Pink Tror det er billigst her, fri frakt og ingen toll så lenge du holder deg under 200 kr. Finner mange på ebay som er billigere, men mange er fake. Jeg ble ærlig talt skuffet over lengden på taggene, du kommer ikke gjennom hele håret og må seksjonere for å få børstet alt og mine jenter har ikke veldig tykt hår heller. Men de liker børsten veldig godt da, og vi bruker bare denne. Jeg som har tykt krøllete hår kan overhodet ikke bruke den, håret blir stående som et stort flurr rundt hodet. Håret mitt blir enormt stort og frizzy av den børsten, jeg bruker en grovtannet kam. Anonymous poster hash: 9b1d3...aea
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #16 Skrevet 5. juli 2013 Jeg liker den ikke. ..jenta mi har langt og tykt hår, så hjelper lite her. .Bedre i vått enn tørt hår. Så er det en ulempe at det ikke er skaft på den. . Anonymous poster hash: e09d9...a85
Gjest Siklerotte Skrevet 5. juli 2013 #17 Skrevet 5. juli 2013 Både jeg og jenta har såpass tykt hår at den bare tar det øverste, dessuten synes jeg kanskje at håret blir litt elektrisk - men den er veldig grei på hårsåre barn for å ta ut floker, så børstet vi gjennom med vanlig børste etterpå.
Perlejente Skrevet 5. juli 2013 #18 Skrevet 5. juli 2013 Jeg elsker den børsen.. Fatter ikke at jeg klarte meg før i tiden uten.,
gresskar Skrevet 5. juli 2013 #19 Skrevet 5. juli 2013 Den virker, men tangle tamer som du får på ebay er enklere å holde og har litt lengre tagger. Men er det tynt hår som børstes funker den bra:-)
sologsommer Skrevet 5. juli 2013 Forfatter #21 Skrevet 5. juli 2013 Takk for svarene, tror jeg bestiller en med det samme
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 5. juli 2013 #22 Skrevet 5. juli 2013 Ja den funker, bruker den selv siden jeg er ekstremt hårsår.
Sol-regn-latter Skrevet 5. juli 2013 #23 Skrevet 5. juli 2013 Ja den er super på den lange håret til datteren min, anbefales!
Peispå! Skrevet 5. juli 2013 #24 Skrevet 5. juli 2013 Suveren børste. Kjøpte vår på Enklere Liv, og da fikk jeg spm om jeg ville ha en med korte eller lange pigger, så det fins tydeligvis ulike modeller. -Så senest i går at den var en del billigere på Blush.com enn på Enklere liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå