Nemo_ Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Kan de virkelig fungere på svangerskapskvalme??? Jeg har vært så utrolig kvalm en ukes tid nå...i går brukte jeg seaband, og var bare bittelitt uggen...kan de virkelig fungere??? Eller kanskje det var tilfeldig....flere som syns det funker?
Lykke~liten Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Funka ikke på meg. Men jeg hadde hyperemises.. var kanskje litt for ekstrem kvalme? Det eneste jeg syns hjalp litt var salte ting.. suge på dundersalt og dent salt lakris.. vannis og isbiter... lykke til, premien kommer til slutt. Hold ut;)
Cheekychic Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 De hjalp meg! Var mye kvalm hele 1.trimester og Seaband gjorde hvertfall at jeg fungerte noenlunde på jobb... Tok de på når jeg kjente at kvalmen kom snikende og merket forskjell nesten med en gang.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Hjalp ikke meg... Søstra mi fikk hjelp fra akupunktur da hun var så kvalm, kanskje det er en ide? Anonymous poster hash: c42a2...434
Nemo_ Skrevet 5. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2013 Saken er jo den at det hjelper...så trenger ikke akupunktur Måtte bare høre om det er flere som syns det hjelper for syns jo dette er utrolig snodig hater å være kvalm, men blir engstelig av å ikke være det...heh takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå