Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Liker liksom ikke bamser osv lenger.. har en bondegård med noen mennesker og dyr.. har gåbil. . Men ser vi trenger mer for å sysselsette henne... hva liker deres 1 åringer? ? Anonymous poster hash: 12067...7bb
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Alt som kan bygges, kjøres med og rives ned. Dyr er stas også. Sånn boks til å putte figurer i rett hull. Nyeste er en garasje til lekebiler. BRRRR hele dagen lang! hehe Anonymous poster hash: 9d4ac...7f7
Gjest sussie77 Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Dokke og dokkevogn Min datter begynte å leke masse med det når hun var 1 år.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Ok takk for tips:) skal prøves ut! Anonymous poster hash: 12067...7bb
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 Min er 11 mnd og elsker drømmehagen bok (med musikk, og lys) små baller som han triller over hele gulvet og kryper etter, leketelefon med mass lyder og lys, og denne er veldig populær for tiden: http://www.br.no/Serier/FISHER-PRICE/FISHER-PRICE%20Poppity%20Pop%20Dino.aspx?id=886609&vid=412030 Anonymous poster hash: fd48e...fea
Ziiona Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Bøker med lydknapper var veldig populært her, i tillegg til stableklosser og kopper En av favorittene var en elefant man puttet plastikkballer oppi, og da kom det musikk. Elefantfiguren kunne også stables.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 Det er enormt med leker å få tak i for ettåringer, men de er jo så forskjellige også - hva de interesser seg for. Ta en titt i lekebutikken, putteboksleker, stableklosser, biler o.l./ ting med hjul og lyd, lekeintrumenter, puslespill med håndtak/knotter, BØKER (begynn nå om du ikke allerede ikke er i gang, pek og fortell hva det er, om ikke lenge kan barnet peke på alt når du spør!) ) Anonymous poster hash: 1576e...566
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #8 Skrevet 5. juli 2013 Ha ha, nå leste jeg kjekke leGer for en 1 åring og så for meg en singel mamma på leting etter kjekkaser på de rareste plasser Anonymous poster hash: ef910...22a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå