Gå til innhold

tips til kjekke leker for en 1 åring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker liksom ikke bamser osv lenger.. har en bondegård med noen mennesker og dyr.. har gåbil. . Men ser vi trenger mer for å sysselsette henne... hva liker deres 1 åringer? ?

Anonymous poster hash: 12067...7bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt som kan bygges, kjøres med og rives ned. Dyr er stas også. Sånn boks til å putte figurer i rett hull. Nyeste er en garasje til lekebiler. BRRRR hele dagen lang! hehe

Anonymous poster hash: 9d4ac...7f7
Gjest sussie77
Skrevet

Dokke og dokkevogn :) Min datter begynte å leke masse med det når hun var 1 år. 

Skrevet

Ok takk for tips:):) skal prøves ut!

Anonymous poster hash: 12067...7bb

Skrevet

Bøker med lydknapper var veldig populært her, i tillegg til stableklosser og kopper :) En av favorittene var en elefant man puttet plastikkballer oppi, og da kom det musikk. Elefantfiguren kunne også stables.

Skrevet

Det er enormt med leker å få tak i for ettåringer, men de er jo så forskjellige også - hva de interesser seg for. Ta en titt i lekebutikken, putteboksleker, stableklosser, biler o.l./ ting med hjul og lyd, lekeintrumenter, puslespill med håndtak/knotter, BØKER (begynn nå om du ikke allerede ikke er i gang, pek og fortell hva det er, om ikke lenge kan barnet peke på alt når du spør!) :))

Anonymous poster hash: 1576e...566
Skrevet

Ha ha, nå leste jeg kjekke leGer for en 1 åring og så for meg en singel mamma på leting etter kjekkaser på de rareste plasser :lol:

Anonymous poster hash: ef910...22a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...