Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Vi skal reise bort fra lørdag til søndag. Det er første gang vi begge er borte fra jenta vår samtidig. Vi har begge vært borte alene noen dager innimellom, så det er hun vant til og har aldri reagert negativt på det. Det ser ut til at det passer best å reise akkurat når hun sover siste luren sin, og i forbindelse med det er det dukket opp et spørsmål. Barnevakten sliter litt med å komme før hun legger seg. Er det feil av oss å reise mens hun sover og at hun bare våkner opp med barnevakten? Eller bør vi vente til hun våkner? Hun kjenner barnevakten godt, men pga ferie er det nok en måned siden de har sett hverandre. Barnevakten har også passet noen kvelder tidligere som ikke har vært noe problem. Hun sover i +/- 3 timer, så det er snakk om litt tid. Det er meget mulig jeg er helt på jordet og lager problemer av ingenting her, håper jo egentlig det. Men jeg blir så usikker. River jo bittelitt å reise fra skatten min også, selv om jeg vet at hun har det bra. Barnet er litt over året. Anonymous poster hash: 7aadf...86f
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 nei, jeg synes ikke det er noen god ide. så lenge hun er såpass liten er det også vanskelig å forberede henne godt nok på hva som kommer. kan dere holde henne våken til barnevakten kommer da? det hadde nok gått greit å dra mens hu sover, men jeg synes det er viktig at hun får gi klem, si hade, vinke og se at dere drar og at hun vet at barnevakten er der før hun sovner. Anonymous poster hash: 5ec4c...734
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Ja, det er det jeg tenker også... Og mannen er faktisk litt enig, men vi føler oss begge hysteriske Mulig jeg kan holde henne våken litt lenger ja.. Tenkte først at det blir uaktuelt, fordi at hun da er overtrøtt når vi drar, men det er kanskje den beste løsningen allikevel. Må tenke litt! Flere som har tanker om dette? Vil gjerne høre mange meninger! Anonymous poster hash: 7aadf...86f
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Tror jeg ville prøvd å holde henne våken til dere reiser. Hvor gammel er hun? Anonymous poster hash: f3394...6ec
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 Hun er litt over ett år Du tror det plutselig kan bli trist for henne, om hun er stuptrøtt når vi drar da? Herregud som jeg styrer med dette.. Dere får unnskylde en førstegangsmamma Anonymous poster hash: 7aadf...86f
Ingen_nick_ledig Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Vanskelig det der... Aller helst burde barnevakten ha kommet tidligere, men hvis det ikke er mulig, så er det lite å gjøre med det. Hvor lenge etter sengetid er det snakk om? Vil det bli vanskelig for barnevakten å legge henne hvis hun er overtrøtt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå