Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Jeg er 100% fornøyd med valget mitt, fordi jeg elsker navnet og hadde tenkt i mange år før jeg ble gravid at det var jenta mi... men alle her inne virker som "hater" navnet.. det synes jeg er litt trist da:/ Anonymous poster hash: 15daa...8ac
Heklemamma Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Thea er et fint navn, men det er litt oppbrukt. Mange som heter det.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Det heter jenta mi og. Synes det er ett kjempefint navn, og gammeldags. Hun heter Thea Oline, oline er da etter min bestemor:-) Anonymous poster hash: 72ea3...eab
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 Et nydelig navn. Du må da ikke gå etter hva som blir sagt her inne her er alt harry, det være seg navn, interiør eller klær.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 hehe, sønnen min heter Nicklas. og det har det og vært mye snakk om her inne. Men jeg er fortsatt like fornøyd med valget og det passer utrolig godt til min gutt. Anonymous poster hash: 908f8...9a5
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 Og jeg har ei som heter Nora, oppkalt etter ei dame på 95. Da kjente jeg til en fra jeg var liten som het det, et par år etter vekker det omtrent samme reaksjoner som Thea. Spiller da ingen rolle hva de heter så lenge vi er fornøyde? ;-) Anonymous poster hash: 4de1b...5e4
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #8 Skrevet 5. juli 2013 Jeg liker Thea. Kunne godt kalle babyen min for det, om det ikke var en gutt Anonymous poster hash: ad0ac...b01
Poetika med K Skrevet 5. juli 2013 #11 Skrevet 5. juli 2013 Thea er et pent navn som du har all grunn til å være fornøyd med. Populært ja, men det er jo nettopp fordi det er et pent navn. Her inne skal man jo helst ikke velge et topp ti navn. Da er man som regel ung mor vet du. For ikke å snakke om ressurssvak og white trash. Men enda værre er det å velge et sjeldent navn. Da er du enten sær, det er synd på ungen din eller du beskyldes for å ha funnet det på selv. Blås i hva folk her måtte mene. Fortsett å vær fornøyd - det har du all grunn til!
mamma_til_gutt Skrevet 5. juli 2013 #12 Skrevet 5. juli 2013 Kjempefint navn! Sto på listen vår, men det ble gutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå