Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Har litt lyst på en søt liten englegutt med navnet og fødseldatoen under. Eller er det bare sånn man har vist man har mistet et barn? Vil liksom ikke ta det da, siden han er høyst levende..:-) forslag evt til noe annet søtt eg ha i tilfelle? :-) Anonymous poster hash: c0581...f87
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Er nok de som har mistet barn som har slikt, ja. Anonymous poster hash: 0ad1f...c6e
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 ja, engel ved siden av navnet kan fort få det til å se ut som barnet ikke lever lenger. men du kan jo ta en engeltatovering et sted og en annen tatovering med navn og fødselsdato et annet sted? jeg har det, en engel på armen, og en lotus på leggen med mange stilker og blandt stilkene har jeg initialene på barnet og f.dato. Anonymous poster hash: 6d2cd...f5a
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 For meg hadde en engel symboliset et dødt barn, ja.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 Jeg har barn oppkalt etter engler og de lever , har tenkt ha engeltatovering selv om de lever. Men ikke navn og datoer og sånn da. Anonymous poster hash: b30a2...688
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå