Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Jeg knakk sammen nå i kveld foran mannen min og fortalte han at det ikke var så lett å ikke være meg selv lengre.. Jeg er veldig mye sint og aggressiv mot han.Jeg tenner på alle plugga veldig fort..Det kan være fra at han kjører i 70 i 60 til at han har lagt noe feil sted i kjøleskapet eller hvor som helst.. Det er bare han det går utover..Ingen andre.. Jeg er ikke meg selv og nå ikveld merker jeg på dette..Jeg bare knakk og begynte gråte..Baby er snart 3 mnd og dette har vel holdt på i over en måned nå.. Det er så vondt å ikke være meg selv.Jeg er stikk motsatt av hva jeg er.Jeg er sur,aggressiv,kald og følelsesløs.Jeg sier masse jeg ikke mener og jeg får vondt av at jeg er sånn mot han i det jeg sier og gjør ting men den andre siden av meg bryr seg ikke...og den siden skremmer meg...Og når han sier han elsker meg,så klarer jeg ikke si det tilbake....Det er vondt..og jeg klarer ikke svare han.Han vet at jeg ikke mener noe av dette for han vet hvordan jeg egentlig er..Er vondt...I kveld tok jeg til tårene og begynner å lurer på om jeg faktisk er deprimert.. Har i tillegg begynt på Cerazette(7uker)..Dette kan nok ha noe og si og..At jeg rett å slett ikke tåler de..Skal få meg en legetime i morgen og snakke med han om dette...Det her kan jo ikke fortsette..Jeg er livredd han vil komme til å gå fra meg... Anonymous poster hash: 11b9f...57f
Januarbaby2014 Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Jeg ble veldig aggressiv av Cerazette (egentlig av de fleste typer p-piller), så jeg hadde sluttet på disse øyeblikkelig hvis jeg var deg. Vet hvordan det er å gå rundt og være sint hele tiden. Da jeg hadde fødselsdepresjon lå jeg mye i senga og hadde vanskelig for å se noen framtid, jeg planla daglig hvordan jeg kunne ende livet og klarte ikke se noen gleder i det hele tatt. Det er nok forskjellige grad av fødselsdepresjon, men jeg ville ha kuttet ut Cerazette først for å se om det bare er det som skal til. Håper humøret blir bedre snart!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Kan høres ut som en depresjon. Men jeg hadde tatt det opp med profesjonelle.. vi her inne har ikke peiling. . Masse lykke til. Det ordner seg skal du se:) prøv å kose deg alt du kan med baby og mann... kan hende du er veldig sliten og hormonell også? Var fødsenen/svanger vanskelig? Noe du tenker mye på i etterkant? Om du er helt ærlig ble det å få baby et sjokk? For lite søvn? Mye som kan spille inn. Det er jammen ikle bare bare å få barn heller; ) Anonymous poster hash: ec341...dda
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Jeg ble veldig aggressiv av Cerazette (egentlig av de fleste typer p-piller), så jeg hadde sluttet på disse øyeblikkelig hvis jeg var deg. Vet hvordan det er å gå rundt og være sint hele tiden. Da jeg hadde fødselsdepresjon lå jeg mye i senga og hadde vanskelig for å se noen framtid, jeg planla daglig hvordan jeg kunne ende livet og klarte ikke se noen gleder i det hele tatt. Det er nok forskjellige grad av fødselsdepresjon, men jeg ville ha kuttet ut Cerazette først for å se om det bare er det som skal til. Håper humøret blir bedre snart! Jeg elsker å være med baby, så det er ikke noe med han som gjør med deppa.Da er jeg veldig lykkelig og glad Men det er ikke sånn at jeg ikke ser for meg en fremtid osv..er bare det er at jeg er så fryktelig sint...og kjefter på mannen.. :/ Jeg skal til legen etterpå så jeg håper på noe bedring fremover nå.. Anonymous poster hash: 11b9f...57f
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 Kan høres ut som en depresjon. Men jeg hadde tatt det opp med profesjonelle.. vi her inne har ikke peiling. . Masse lykke til. Det ordner seg skal du se:) prøv å kose deg alt du kan med baby og mann... kan hende du er veldig sliten og hormonell også? Var fødsenen/svanger vanskelig? Noe du tenker mye på i etterkant? Om du er helt ærlig ble det å få baby et sjokk? For lite søvn? Mye som kan spille inn. Det er jammen ikle bare bare å få barn heller; ) Anonymous poster hash: ec341...dda Jeg skal til en lege etterpå å snakke med han..Blir det ikke bedre så har jeg en profesjonell jeg kommer til å oppsøke.Han har hjulpet meg en gang før da jeg var langt nede.. Jeg er jo ikke langt nede nå, jeg er bare utrolig sint!Kjefter og smeller..Stakkar mann..Jeg er jo livredd han kommer til å gå fra meg.. Jeg hadde kjempefint svangerskap og en ganske grei fødsel.Hadde pressrier i 2,5 time..men det er ikke noe jeg tenker på nå i ettertid.Nei ikke sjokk, jeg koser meg glugg ihjel! Og han er flink til å sove..Så det er kanskje bare de dumme pillene?? Anonymous poster hash: 11b9f...57f
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Når jeg brukte nuva-ring for noen år siden så ble jeg helt gal i hodet Skulle gjøre det slutt med kjæresten min, ville plutselig endre karriere totalt osv... Hormoner er skummelt!! Vil tro at det er pillene som har gjort deg slik og at det ikke er snakk om fødselsdepresjon, i og med at du elsker å være sammen med babyen din. Når jeg hadde fødselsdepresjon så følte jeg meg komplett mislykket, jeg tenkte helt forferdelige tanker om den krevende babyen min som isolerte oss i hjemmet og jeg var rasende på mannen min som fremdeles hadde et liv. Til slutt var jeg ikke lenger i stand til å ta hånd om barnet mitt og jeg ble sykemeldt for en kort periode. Anonymous poster hash: 56ef7...2ec
Gjest sussie77 Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 Det høres ut som om det er pillene som gjør det sånn. Blir også sånn av enkelte hormoner. Prøv å bytt merke.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #8 Skrevet 5. juli 2013 Har hørt om flere damer som blir sinte, agressive og ufyselige med hormoner som p-pillene utgir, så slutt med de på dagen! Så håper jeg virkelig for din og manne nsin skyld at du føler deg frisk ganske fort. Men slutt med pillen ,de kan være noe dritt! Det står jo under bivirkninger også det,at de kan føre til nedstemthet... Anonymous poster hash: d6aad...155
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå