Gå til innhold

Hvor stor sannsynlighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det for en som har misbrukt amfetamin(gjennom sprøyte), hasj og ulike tbl daglig i 17 år å bli rusfri hjemme i sin egen stue med alle sine rusvenner rundt seg? Ikke noe hjelp annet enn tisseprøve en og annen gang som leveres til legen?

Far til mitt barn har holdt på slik. Etter fire år med et sant helvete kom jeg endelig igjennom hos barnevernet og trodde de skulle være på min side. Men da alt kom til alt, valgte de å tro at han var blitt rusfri(sier det er tre år siden han sluttet, men har samtidig i den perioden nektet å gi meg svar på prøvene for han ikke vil at jeg skal kontrollere han), og måtte skrive en skriftlig avtale om at han bare måtte avgi tre urinprøver og få beholde normalt samvær med barnet. I den perioden han har nektet å avgi prøve har han heller ikke fått hatt barnet utenom når han foreldre har vært til stedet.. I løpet av 7 mnd har jeg fått svar på to, og de har jeg fått beskjed fra hans far om at de var rene...

Klarer ikke slå meg til ro med dette, men i følge barnevernet har jeg ikke store valget og de har for 7 mnd siden avsluttet saken.. Hva tenker dere om dette?

Anonymous poster hash: d2ca8...631

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen med liknende erfaringer?

HI.

Skrevet

Far til mine barn er på avrusning nå. Jeg har bare fått god hjelp og støtte fra barnevernet.

Jeg får vite svar på alle hans prøver.

Anonymous poster hash: 7cd5f...756

Skrevet

Han vil ikke på avrusing, mener det er tull og at han kan klare dette hjemme. får du blodprøvesvar eller tas det bare urinprøver? Stoler ikke bare urinprøver.. Kan jeg få spørre hva han er avhengig av og hvor lenge han har holdt på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...