Gå til innhold

Besatt av eksen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når grensen når man er glad i eksen og besatt? Det er flere år siden det ble slutt med meg og eksen, men det går sjeldent en dag jeg ikke tenker på ham. Har en ny mann nå, vi er forlovet og jeg er veldig glad i ham. Han er mye kjekkere enn eksen osv. Men likevel var det noe jeg ikke kan forklare mellom oss. 

Har sendt han et par epost i løpet av årene, han har ny dame. Han svarte meg, sa han savnet meg osv. Men likevel går det ikke, vi var så nær til å bli oss for alltid. Jeg vet ikke, kanskje jeg innbiller meg alt dette " ekte kjærlighet" tullet og bør på en eller annen måte prøve å glemme ham!?

Anonymous poster hash: 09099...f98
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært der.. Her tok det ca 4 uker.

Jeg møtte han, vi pratet og gikk tur.

Men jeg rørte han ikke.

Innså at han er jeg er ferdig med.

Anonymous poster hash: 1bf0d...78d

Skrevet

Vet hvordan du har det.. du må møte han og på en måte få d bekrefta for deg selv at det ikke er dere.. spør om han vil være med på kafe eller noe..eller tur.. snakk med han om tankene dine! ! Og si at du sikkert bare tuller, men at du tenker slik. Så kan han si det han har på hjertet. Så blir du/dere ferdig med det. Ellers eebjwg redd denne gnagende følelsen du har vil forfølge deg.

Anonymous poster hash: 8b886...b86

Skrevet

Enig med nr to. Det var lettere formet å få bekreftet at han ikke er aktuell for meg da vi møttes.

Han var klar som ett egg på å kysse osv, men jeg var steinhard. Ikke f om jeg skulle bedra han jeg hadde hjemme.

Anonymous poster hash: 1bf0d...78d

• 2 uker senere...
Skrevet

Når grensen når man er glad i eksen og besatt? Det er flere år siden det ble slutt med meg og eksen, men det går sjeldent en dag jeg ikke tenker på ham. Har en ny mann nå, vi er forlovet og jeg er veldig glad i ham. Han er mye kjekkere enn eksen osv. Men likevel var det noe jeg ikke kan forklare mellom oss. 

Har sendt han et par epost i løpet av årene, han har ny dame. Han svarte meg, sa han savnet meg osv. Men likevel går det ikke, vi var så nær til å bli oss for alltid. Jeg vet ikke, kanskje jeg innbiller meg alt dette " ekte kjærlighet" tullet og bør på en eller annen måte prøve å glemme ham!?

du er ikke alene om den følelsen....  jeg har en kjæreste, vi har vært sammen i over 2 år og fått en datter sammen, hun er 4 måneder nå. kjæresten min er verdens beste, han er trofast, kjempeflink me dattera vår, og jeg er utrolig glad i han! men jeg har hele tiden hatt mye kontakt med eksn min..han vil fortatt ha meg tilbake til tross for barnet! vi har hatt sex, både før, under å etter svangerskapet. jeg har bedratt manen min mange ganger .. det er noe mellom oss som ikke kan forklares  og jeg klarer ikke å få ham ut av live mitt.  det har blitt en ond sirkel.  jeg har gått langt over streken .. men samtidi så har jeg ikke drlig samvittighet.. jeg aer ikke hva som "foregår"  :-/  

Skrevet

du er ikke alene om den følelsen....  jeg har en kjæreste, vi har vært sammen i over 2 år og fått en datter sammen, hun er 4 måneder nå. kjæresten min er verdens beste, han er trofast, kjempeflink me dattera vår, og jeg er utrolig glad i han! men jeg har hele tiden hatt mye kontakt med eksn min..han vil fortatt ha meg tilbake til tross for barnet! vi har hatt sex, både før, under å etter svangerskapet. jeg har bedratt manen min mange ganger .. det er noe mellom oss som ikke kan forklares  og jeg klarer ikke å få ham ut av live mitt.  det har blitt en ond sirkel.  jeg har gått langt over streken .. men samtidi så har jeg ikke drlig samvittighet.. jeg aer ikke hva som "foregår"  :-/  

Kjærlighet kalles det;-)

Anonymous poster hash: 0a8c0...83b

Skrevet

du er ikke alene om den følelsen.... jeg har en kjæreste, vi har vært sammen i over 2 år og fått en datter sammen, hun er 4 måneder nå. kjæresten min er verdens beste, han er trofast, kjempeflink me dattera vår, og jeg er utrolig glad i han! men jeg har hele tiden hatt mye kontakt med eksn min..han vil fortatt ha meg tilbake til tross for barnet! vi har hatt sex, både før, under å etter svangerskapet. jeg har bedratt manen min mange ganger .. det er noe mellom oss som ikke kan forklares og jeg klarer ikke å få ham ut av live mitt. det har blitt en ond sirkel. jeg har gått langt over streken .. men samtidi så har jeg ikke drlig samvittighet.. jeg aer ikke hva som "foregår" :-/

Kjærlighet kalles det;-)

Anonymous poster hash: 0a8c0...83b

Kan kalles utroskap også.

Anonymous poster hash: 6c91e...c13

Skrevet

Håper ikke det er du som sitter og skriver støtt og stadig til mannen min :P

Anonymous poster hash: e2ac3...1a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...