bolla piggsvin Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Hvilken termin følger dere om dere har fått flere.jeg vet når unnfangelsen skjedde så har min dato,men di flyttet meg på oul:) vil jo helst følge min da jeg er litt lenger på veg:) di flyttet meg 3 uker med nr 1 og hun kom 3 uker før altså på Min termin:)
venterpå nr 3 ♡ Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Vi har fått 3 termindatoer men bare me noen få dager i mellom! På OUL fikk vi d æ alltid har trodd, så veldig fornøyd me d Skal på ny UL i august, så blir spennans og se om æ blir flytta noe
Skogsprinsessa Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 Det spørs... Statistisk sett treffer langt flere på UL-termin enn menstermin. Hvordan vet du når unnfangelsen skjedde, da?
Gjest Østfold-80 Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 Jeg har også fått 3 terminer... Jeg har min mens termin 11 mars, av legen fikk jeg termin 14 mars og på ultralyd flyttet de meg 1 uke senere. Jeg følger min mens termin så lenge. Skal på ny UL innen 3 uker,får se hva de sier da.
robot Skrevet 3. august 2013 #5 Skrevet 3. august 2013 Følger IVF-termin. Den er sikker, selv om ultralyder har vist noen dager avvik hit og dit. Statistisk er tidlig ultralyd-termin sikrest ved naturlig unnfangelse, deretter ordinær ultralyd, deretter menstermin.
Perlejente Skrevet 3. august 2013 #6 Skrevet 3. august 2013 Jeg har også fått 3 terminer... Jeg har min mens termin 11 mars, av legen fikk jeg termin 14 mars og på ultralyd flyttet de meg 1 uke senere. Jeg følger min mens termin så lenge. Skal på ny UL innen 3 uker,får se hva de sier da. var det noe galt på OUL siden du skal på ny UL så fort? håper ikke det
PrinsessensMor Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 fikk tre terminer. ul termin var 9 dager lengre fremme enn min. og hun kom på min termin=) vet nøyaktig hvilken dato hun ble til=)
Perlejente Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 Jeg har også fått forskjellige.. Siste jeg fikk er 11-12-13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå