Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Har hundre olav i familien. Og liker ikke guttenavnet. Men vi får en jente nå.. og vurderer olava:) Anonymous poster hash: 17ead...ca9
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 Altså tenker på oppkalling av olav;) hi Anonymous poster hash: 17ead...ca9
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 Huff, grusomt!! Anonymous poster hash: 26d99...6f8
Gidder ikke! Skrevet 4. juli 2013 #6 Skrevet 4. juli 2013 Egentlig liker jeg det veldig godt, det føles sterkt og stødig. Og uvanlig, det er jo deilig! Tenkte på det selv, men noe stoppet meg, vet ikke helt grunnen. Kanskje det er litt hardt på en måte... Vi endte opp med Olivia i stedet, men jeg liker fortsatt Olava
Tigerpote Skrevet 4. juli 2013 #7 Skrevet 4. juli 2013 Olava er et gammelt navn. Jeg kjenner noen som hete det. Ville kanskje gått for Olivia.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #8 Skrevet 4. juli 2013 Vi vurderer det som mellomnavn, bestemor heter det. Anonymous poster hash: 4b442...246
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #10 Skrevet 4. juli 2013 Min verdens snilleste farmor hadde Olava som mellomnavn:) Kjempefint syntes jeg selvføgelig!! Anonymous poster hash: 38ec0...8f8
Ziiona Skrevet 4. juli 2013 #11 Skrevet 4. juli 2013 Synes det kan være ok som mellomnavn. Hilste på ei her om dagen som het Silje Olava. Syntes ikke det var så galt. Men, må innrømme at jeg synes Olivia og Oline er finere
FødtMedEnPilleiPanna Skrevet 4. juli 2013 #13 Skrevet 4. juli 2013 Liker det kanskje best som et mellomnavn / dobbeltnavn, med bindestrek
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #14 Skrevet 4. juli 2013 Syns det var fint! Vurderer Olea jeg da! Oppkalling, og et helt nydelig navn!:-) Anonymous poster hash: 032fd...ae0
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 5. juli 2013 #15 Skrevet 5. juli 2013 Synes det er kjempefint sammen med et annet fornavn.. som f.eks Ingrid Olava. alene liker jeg det ikke
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #16 Skrevet 5. juli 2013 Jeg synes Olava er veldig fint :-) Anonymous poster hash: a6516...6ea
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #18 Skrevet 5. juli 2013 Nydelig navn! Anonymous poster hash: 7bd74...762
Iiiiik Skrevet 5. juli 2013 #19 Skrevet 5. juli 2013 Jeg synes det er veldig fint. Helst alene, er ikke så glad i dobbeltnavn.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #20 Skrevet 5. juli 2013 Liker det! Anonymous poster hash: 2c127...fdf
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #21 Skrevet 5. juli 2013 Stødig og fint norsk navn, som går Zavannah og Michelle en høy gang! Anonymous poster hash: 3e380...3cc
Cat_Woman Skrevet 5. juli 2013 #25 Skrevet 5. juli 2013 Kjempefint! Kunne faktisk godt ha valgt det hvis jeg fikk en datter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå