Gå til innhold

hva synes dere om navnet olava?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hundre olav i familien. Og liker ikke guttenavnet. Men vi får en jente nå.. og vurderer olava:)

 

Anonymous poster hash: 17ead...ca9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså tenker på oppkalling av olav;) hi

 

Anonymous poster hash: 17ead...ca9

Gjest Julia1984
Skrevet

Nei!! Ikke pent! Høres hjemmelaget ut!

Skrevet

Huff, grusomt!!

 

Anonymous poster hash: 26d99...6f8

Gjest Skofantomet
Skrevet

Olava, nei sorry, grrusomt.

Skrevet

Egentlig liker jeg det veldig godt, det føles sterkt og stødig. Og uvanlig, det er jo deilig!

Tenkte på det selv, men noe stoppet meg, vet ikke helt grunnen. Kanskje det er litt hardt på en måte...

Vi endte opp med Olivia i stedet, men jeg liker fortsatt Olava :)

Skrevet

Olava er et gammelt navn. Jeg kjenner noen som hete det. Ville kanskje gått for Olivia.

Skrevet

Vi vurderer det som mellomnavn, bestemor heter det.

 

Anonymous poster hash: 4b442...246

Skrevet

Fint!!

 

Anonymous poster hash: 77428...833

Skrevet

Min verdens snilleste farmor hadde Olava som mellomnavn:) Kjempefint syntes jeg selvføgelig!!



Anonymous poster hash: 38ec0...8f8
Skrevet

Synes det kan være ok som mellomnavn. Hilste på ei her om dagen som het Silje Olava. Syntes ikke det var så galt.

 

Men, må innrømme at jeg synes Olivia og Oline er finere :)

Skrevet

Liker det :) kanskje best som et mellomnavn / dobbeltnavn, med bindestrek ;)

Skrevet

Syns det var fint! Vurderer Olea jeg da! Oppkalling, og et helt nydelig navn!:-)

 

Anonymous poster hash: 032fd...ae0

Skrevet

Synes det er kjempefint sammen med et annet fornavn.. som f.eks Ingrid Olava.

 

alene liker jeg det ikke

Skrevet

Jeg synes Olava er veldig fint :-)

 

Anonymous poster hash: a6516...6ea

Skrevet

Nydelig navn!

 

Anonymous poster hash: 7bd74...762

Skrevet

Jeg synes det er veldig fint. Helst alene, er ikke så glad i dobbeltnavn. 

Skrevet

Liker det!:)

 

Anonymous poster hash: 2c127...fdf

Skrevet

Stødig og fint norsk navn, som går Zavannah og Michelle en høy gang! 



Anonymous poster hash: 3e380...3cc
Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Fint navn :D

Skrevet

Kjempefint! Kunne faktisk godt ha valgt det hvis jeg fikk en datter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...