Gå til innhold

Ta ut spilene på BH?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg noen nye vanlige BH'er i dag. Problemet er bare at alle har spiler, men de gav veldig god støtte når jeg stod i butikken. Spilene gnager seg ned i gravidemagen når jeg sitter så jeg får store dype merker av BH'en og det gjør vondt.

Hadde BH uten spiler før jeg kjøpte disse men den er litt uformelig og puppene blir litt stygge i den. Den er også en annen størrelse. 

Hva skjer om jeg tar ut spilene? Ødelegger jeg all støtten BH'en gir eller skal det gå greit? 

Anonymous poster hash: 7d663...799
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En bh med spiler er normalt sydd slik at den bør ha spiler. Men er den vond er det vel bare å prøve.

Skrevet

Du fjerner noe støtte, og det kan hende den ikke holder seg så godt intill kroppen... 

Anonymous poster hash: 109da...74d
Skrevet

Du fjerner noe støtte, og det kan hende den ikke holder seg så godt intill kroppen... 

Anonymous poster hash: 109da...74d

Æsj... Kjøpte fire BH'er fordi de satt så forbaska godt på. Ikke så lett når man må opp i DD-cup å få noe som holder alt på plass. 

Den BH'en jeg har uten spiler får jeg fortsatt hengepupper i :P Den har en lei tendens til å brette seg.

Får prøve med den ene og heller sy spilene på plass og spare dem til etter svangerskapet dersom det skjærer seg helt. 

Anonymous poster hash: 7d663...799

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...