Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 Det var et utrolig snodig spørsmål... Anonymous poster hash: 61e07...91f
Modesty Blaise. Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 Nå tror jeg hverken at det finnes synske personer, eller at helvete eksisterer... Så nei, det tror jeg ikke.
Gjest Trulte med to små Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 Nei hvorfor i all verden skulle de det?? Helvete er nok bare et begrep som er oppfunnet for å skremme folk til å velge "den rette vei" og alt er tolkninger av bibelen. Jeg mener det ikke finnes kun en rett vei og dermed må alle få lov å tro hva de vil og finne SIN vei, ikke bli påpakket andres tro og om hva som er godt eller ondt osv. Det står mye fint i bibelen og mange av "levereglene" er fine, men at alle som har klarsynte evner mm er djevelens verk er det dummeste jeg hører. Slike evner ligger latent i alle oss som en naturlig gave/instinkt og det gjelder bare å lære å bruke de.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #5 Skrevet 4. juli 2013 Hmmm, det har jeg ikke tenkt noe over! Men det første som slo meg var at det gidder jeg ikke å tro noe om- for det vet de nok best selv Anonymous poster hash: b03b0...03c
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #8 Skrevet 4. juli 2013 Brokkoli ligner på et lite tre. Anonymous poster hash: 17d1a...199
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #9 Skrevet 4. juli 2013 Tror ikke på hverken det ene eller andre, så nei.... Anonymous poster hash: 25f5e...0a1
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #11 Skrevet 5. juli 2013 Det finnes ingen synske og det finnes ikke noe helvete etter døden. Svaret må derfor være at nei, jeg tror ikke det er noen synske som kommer til noe helvete etter at de dør. Om mennesker som påstår de er synske kommer til himmelen blir et helt annet spørsmål. Anonymous poster hash: 859f3...34d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå