Gå til innhold

mannens utstyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor stort og langt er utstyret til mannen deres? har det noe å si for dere og påvirker det sexlivet på noen måte?

Anonymous poster hash: 722b2...65e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noen eksakte mål, men ikke stort nok desverre :( Før vi fikk barn brydde jeg meg ikke så mye over det siden han er en meget god og raus elsker, men nå er det merkbart at han er for liten og jeg er for vid :(

Har hemmelige drømmer om en mann med en skikkelig stor en... Huff :(

Anonymous poster hash: 5e873...d22

Skrevet

Hakke peiling, aldri veid, målt lengde eller diameter

Skrevet

Den er akkurat passe til meg og jeg er veldig glad for bonusen med at jeg endte opp med en som har så flott utstyr i tillegg til de andre gode egenskapene han har.

Har hatt kjærester med små og rare utstyr og ja det påvirker sexlivet og jeg hadde nok vært litt snurt om jeg endte opp med en som ikke hadde "bra" nok utstyr.

Jeg er veldig glad i sex og elsker en kjapp en. Da hjelper det lite om han er god på andre områder om jeg bare vil ha litt god rask hard action.

Skrevet

Har ikke mål, men han har et stort lem ja, og jeg elsker det. Kan være vondt når jeg ikke er helt klar, men når alt er vått og han fyller hele meg - oh yes. Har kommet på første støt et par ganger, særlig hvis vi har vært bortreist fra hverandre en stund. Tror forresten jeg må be gubben komme hjem nå...

Anonymous poster hash: 916b2...859

Skrevet

23 cm og veeeeldig tykk.

Den er for stor, og vi må bruke laaaang tid før han kan ta den i meg.

Han er fantastisk i senga da, og veldig øm og forsiktig :)

Anonymous poster hash: 81d05...4bd
Skrevet

Perfekt :D Fyller den trange musa mi helt opp til randen!

Anonymous poster hash: a858a...b63
Skrevet

Har ikke noen eksakte mål, men ikke stort nok desverre :( Før vi fikk barn brydde jeg meg ikke så mye over det siden han er en meget god og raus elsker, men nå er det merkbart at han er for liten og jeg er for vid :(

kjøp vaginakuler og fortsette med knipen så blir det fort som før :-)

Anonymous poster hash: 23eda...6bc

Gjest meg&mini
Skrevet

Knip, knip, knip!

Hvis ikke det funker så ville jeg ha kontaktet legen. Knipeøvelser funker dessverre bare for de ytterste musklene, hvis ikke så må du operere. Så hjelpen er der uansett:)

Gjest meg&mini
Skrevet

Den er akkurat passe til meg og jeg er veldig glad for bonusen med at jeg endte opp med en som har så flott utstyr i tillegg til de andre gode egenskapene han har.

Har hatt kjærester med små og rare utstyr og ja det påvirker sexlivet og jeg hadde nok vært litt snurt om jeg endte opp med en som ikke hadde "bra" nok utstyr.

Jeg er veldig glad i sex og elsker en kjapp en. Da hjelper det lite om han er god på andre områder om jeg bare vil ha litt god rask hard action.

Kunne ikke vært mer enig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...