Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Jeg har i dag akkurat tatt den første pillen for å avslutte svangerskapet som vi har vært veldig frem og tilbake med. Lurer på om det er noen her som har gjort det samme og angret og blitt gravid igjen etterpå? Det jeg lurer på er hvor lenge bør jeg vente til vi kan prøve igjen? Når vet jeg når jeg har fått mensen igjen? Anonymous poster hash: fa088...c36
valkyrien Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 Du har påbegynt en medisinsk abort, det er ikke det samme som ma... Du bør forøvrig begynne å tenke litt, sånne som deg er forkastelige...
Gjest Lagå Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 Det burde du tenkt på FØR du valgte å svelge den pilla!
Gjest sussie77 Skrevet 4. juli 2013 #5 Skrevet 4. juli 2013 En medisinsk abort og MA er ikke det samme. Og enig med Anniepannie, det burde du tenkt på før.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #6 Skrevet 4. juli 2013 Om du planlegger ny graviditet imens du er midt oppi en provosert abort bør du stoppe opp og tenke deg litt om! Jeg 100 % for selvbestemt abort, MEN det er tross alt et påbegynt liv du avslutter nå! En abort bør være litt mer veloverveid enn du gir inntrykk av her. Anonymous poster hash: 75ec6...435
Januars lykkeliten Skrevet 4. juli 2013 #7 Skrevet 4. juli 2013 Det er klart man kan bli gravid etter en medisinsk abort. Iallfall rent fysisk. Jeg har hørt at mange får en sterk psykisk reaksjon ved ny graviditet etter en selvvalgt abort. Det var sannsynligvis mange grunner til at dere valgte abort, og de vil sannsynligvis ikke endre seg med det aller første. Så om jeg skulle gitt deg råd ville jeg nok ventet med å bli gravid.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #8 Skrevet 4. juli 2013 Lov å gjøre feil i livet uten å bli dømmet for det. Så spurte ikke om folk sine meninger, er mitt valg og av provate grunner måtte denne aborten faktisk gjennomføres. Anonymous poster hash: fa088...c36
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #9 Skrevet 4. juli 2013 Det med aborten er det fint lite å gjøre med nå du. Høres helt teit ut å bli gravid rett etter en selvbestemt abort. Voks opp kvinne Anonymous poster hash: 5aa54...0ba
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #10 Skrevet 4. juli 2013 Mange syndløse her ser jeg mtp antall steiner som kastes. Hvis du kun har tatt den første er det enda håp, ilfg legen en venninne var hos da hun angret. Hun hadde riktignok ikke tatt pillen enda, men legen sa at det kunnegått helt fint hvis hun hadde tatt en, forsåvidt også alle. Ang ny graviditet vil du ha mulighet for etter første mens. Anonymous poster hash: 65e53...b02
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #11 Skrevet 4. juli 2013 Jeg ble gravid tre mnd etter en slik abort du holder på med nå. Valgte å beholde, å angrer ikke på det Anonymous poster hash: 23ac6...c94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå