Papegøyeblomst Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Dvs, jeg er jo singel, så ikke elsker på si, men en å ha uforpliktende sex med.. Han er ung,svensk, høy, mørk og veldig flott (og veldig god i senga!!). jeg har så dårlig selvtillit, synes selv jeg er feit og under gjennomsnittlig pen - men han gir meg så mange komplimenter, " er du virkelig 41", "shit du er så fin" "du har så deilig kropp" etc etc.. Så god følelse !!! Deilig!
Gjest sug lut Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 Hehe, mer detaljer? Siden du legger det herinne regner jeg med at det er en twist et sted? Går han på batteri?
Light of my life Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 Ha ha, om han går på batteri eller ikke: nyt det!!
Papegøyeblomst Skrevet 4. juli 2013 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2013 Nei,ingen twist - hadde bare behov for å uttrykke min glede! Han er ekte, funnet på en nettkontaktside :-)
Gjest Siklerotte Skrevet 4. juli 2013 #5 Skrevet 4. juli 2013 Nyt det, ja! Kunne også tenkt meg en elsker på si!
Gjest sug lut Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 Så bra, det fortjener du - en som synes du er toppen av kransekaka er jo alltid en kjempeopptur, og så er det altså det med forelskelser at du BLIR vakker av dem, dessuten blir man slank av både spenning og sengeaktivitet! Husker da jeg plutselig hadde gått ned ti kg fordi jeg bare fløt rundt på en sky av fantastiske følelser og glemte å spise. Nyt sommeren og mannen hemningsløst!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 5. juli 2013 #8 Skrevet 5. juli 2013 Nyt det, ikke kast bort tiden med å tenke for mye
Papegøyeblomst Skrevet 5. juli 2013 Forfatter #9 Skrevet 5. juli 2013 Så bra, det fortjener du - en som synes du er toppen av kransekaka er jo alltid en kjempeopptur, og så er det altså det med forelskelser at du BLIR vakker av dem, dessuten blir man slank av både spenning og sengeaktivitet! Husker da jeg plutselig hadde gått ned ti kg fordi jeg bare fløt rundt på en sky av fantastiske følelser og glemte å spise. Nyt sommeren og mannen hemningsløst! Nyt det, ikke kast bort tiden med å tenke for mye Tenke for mye? Jeg tenker kun på sex hehe, ikke noe følelser inne i bildet. Han er 25, og jeg måtte bare skryte litt, fordi han får meg til å føle meg så bra! Ha en fin helg, alle sammen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå