Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Om man har blitt kjent med en man er litt interessert i, hvor mye tar man kontakt? Annenhver gang ca? Møtte en på fest jeg ble veldig betatt av. Vi har flørtet noen uker. Vi tar først kontakt sånn ca annenhver gang. Er det noen uskreven regel om dette? Blir vel litt feil om det alltid er en som ringer først, sender sms eller melding på Facebook? Hva tenker dere? Anonymous poster hash: c436a...63f
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 Jeg tenker at det spillet man spiller bare er tåpelig!! Noen menn er sånne som liker å jakte og fort mister interessen om dama er dor frempå. Og jeg skjønner det hvis det blir for voldsomt. Men at det skal være negativt at dama viser interesse er helt bak mål. Jeg skulle ønske at om to personer hadde likt hverandre, kunne man bare ta kontakt om man ville. Men sånn annenhver gang tror jeg er ganske vanlig. Anonymous poster hash: 9bd8a...e81
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 Joda, men det er vel egentlig ikke et spill heller? Jeg tar ikke kontakt fordi jeg vil leke kostbar, men fordi jeg ikke vil være masete. Anonymous poster hash: c436a...63f
Tigerpote Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 Jeg har spilt spillet før, litt hard to get, men også vært så hypp at jeg har vært ganske så frempå :-P
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. juli 2013 #5 Skrevet 4. juli 2013 Det er vel grenser for hvor frempå man kan være uten å mase, men om han liker deg tåler han at du tar kontakt når du ønsker. Men som sagt, det er lov å tenke og ikke mase til alle døgnets tider. Han tar kontakt igjen om du blir stille hvis han er interessert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå