Gå til innhold

Skader jeg barna mine psykisk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på ferie for tiden og ungene har vært ganske umulige til tider. Hører ikke etter og bare fjaser og tuller.

I stad fikk jeg nok. Vi var på hotellrommet. Nettopp kommet hjem fra en lang dag ute. Jeg var sliten, og det var sikkert barna og.

Eldstemann på 7 bare tuller og dreiv og åpnet hotelldøren og løp ut i gamgen. Jeg ba han komme inn og holde døren lukket. Dette gjentok seg flere ganger.

Da jeg for n'te gang så at den sto oppe fikk jeg et lite utbrudd. Ble litt mer høylytt enn vanlig og kjeftet som bare det samtidig som jeg plukket opp noen håndklær fra gulvet og slang dem på senga.

Og akkurat da dukket eldstemann unna, akkurat som om jeg skulle til å slå han!!! Det må vel bety at han tror jeg hadde vært i stand til å gjøre noe sånt??? Herregud fikk så vondt inni meg.

Men nå er jeg bare så sliten og helt på felgen...

"Ferie" er ikke noe for meg. Synes det bare er et enormt pes og slit!! Barna sover dårlig. Sovner senere og våkner tidligere!!! De blir overtrøtte og umulige å ha med og gjøre....

Men tror dere jeg ødelegger dem psykisk ved å være så sliten, gretten, sur og sinna som jeg er??

Kan også nevne at jeg har tre barn på 1 (snart 2), 4 og 7. Det er ekstremt slitsomt og jeg føler mange ganger at vi har tatt oss vann over hodet

Selv om de alle er verdens nydeligste og jeg elsker dem overalt på denne jord...

Anonymous poster hash: 51498...926

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis barna dine er redde for at du skal slå dem så gjør du noe alvorlig feil. Ta kontakt med helsestasjonen eller barnevernet for veiledning. Stakkars barn!

Anonymous poster hash: aa0ae...1ee

Gjest Lagå
Skrevet

Det er helt normal refleks å dukke unna om noen veiver med hånda i nærheten. Trenger ikke bety at han er redd for at du skal slå. Om mannen min skal kaste noe eller av andre grunner veiver med henda (eller hvem som helst for den saks skyld) og jeg skvetter når det skjer dukker jeg automatisk unna. Ikke fordi jeg er redd for å bli slått, men av ren refleks

Skrevet

Er du alene eller er det en mann inne i bildet? Jeg er sikker på at du er en god, men sliten mor.

Skrevet

Høres ut som om dere har litt utfordringer... Stå på!

Har barna besteforeldre? Ville kontaktet helsestasjonen og fått noen råd.

Skrevet

Herregud. Du er bare et menneske! ! Du dlengte noen håndkler. Du var frustrert. ( og jeg skjønner deg). Du er nok en good mor... du er sliten.. har du noen som hjelper deg, eller er du alene med barna? Stå på.. du er flink!!!!!!!!

Anonymous poster hash: 9d970...5b5

Skrevet

Du høres ikke ut som en dårlig mor, bare veldig sliten. Og hadde du vært det så hadde du ikke brydd deg, men det gjør du faktisk. Og nå hadde du verken tenkt til å slå eller slo. Godt mulig dette bare var en refleks reaksjon fra sønnen din.

Anonymous poster hash: e6e0b...010
Skrevet

Takk for svar alle sammen!

Neida, er en far inne i bildet også. Heldigvis!! Ellers hadde jeg nok blitt innlagt på sinnsykehus for leeeeengst!!

Barna har fire besteforeldre inne i bildet, men dessverre ingen i nærheten.

Har kommet frem til at jeg mest sannsynlig tar kontakt med hs og spør etter råd.

HI

Anonymous poster hash: 51498...926

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...