TaraLaili Skrevet 22. januar 2014 #601 Del Skrevet 22. januar 2014 Så herlig å få se det lille bankende hjerte da Småen Sååå glad på dine vegne Mammadrømmen Håper du er i gang snart da Jeg får ikke sove, og vet ikke hvor ellers enn her jeg kan lufte tankene mine. På lørdag fikk jeg brunlig utflod, som gammelt blod. Dette ble bare mer og mer rødt/rosa. Nå er det ganske mye friskt blod, litt koagulert blod, litt brunt og en del slim. Er i uke 12+0 nå i dag, dersom jeg regner dette som onsdag. Er fryktelig redd for at dette har gått galt. Jeg ringte legekontoret på mandag, fikk da time til fastlegen min i morgen kl 11. På mandag var det ikke så mye blod som det er nå. Jeg ringt legevakta i ettermiddag, han sa at han ikke ville undersøke meg noe, han sa han ville holde fingrene av fate. Jeg har ingen smerter uten om litt murring, men det har jeg jo egentlig hatt hele tiden. Det er ikke så mye at det renner liksom, bare kommer en del på papiret når jeg er på do. Må tørke flere ganger da. Legen sa det var positivt at jeg ikke hadde noe smerter da. Jeg håper jeg får ul i morgen og at jeg får de et bankende hjerte, og et foster som har vokst slik det skal. Vet jo det kan være vanlig å blø litt i svangerskapet. Men redd blir man jo. Er ikke meningen å levere en slik "skrekk" historie her, det er jo ikke helt rette plassen. Men dere er de eneste jeg føler jeg kjenner godt nok her inne... Gruer så mye til i morgen, det verste er at min kjære ikke kommer seg fra jobb, så jeg må dra alene... Er så svak i slike situasjoner.... Prøver å innstille meg på det verste, forberede meg liksom... f#"¤%/((/&%¤" Lykke til hos legen! Satser på at alt er bra og at det bare er ufarlige blødninger. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/25/#findComment-146050262 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammadrømmen Skrevet 22. januar 2014 Forfatter #602 Del Skrevet 22. januar 2014 Oj, her går det opp og ned Mammadrømmen! Hva er status idag?? Ja det kan du godt si! Ingen tr fortsatt, men spottet litt igår. Ingen tvil om at jeg har cyste som er i veien. Håper bare ikke den har tenkt å holde på sånn lenge Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/25/#findComment-146050789 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammadrømmen Skrevet 22. januar 2014 Forfatter #603 Del Skrevet 22. januar 2014 Så herlig å få se det lille bankende hjerte da Småen Sååå glad på dine vegne Mammadrømmen Håper du er i gang snart da Jeg får ikke sove, og vet ikke hvor ellers enn her jeg kan lufte tankene mine. På lørdag fikk jeg brunlig utflod, som gammelt blod. Dette ble bare mer og mer rødt/rosa. Nå er det ganske mye friskt blod, litt koagulert blod, litt brunt og en del slim. Er i uke 12+0 nå i dag, dersom jeg regner dette som onsdag. Er fryktelig redd for at dette har gått galt. Jeg ringte legekontoret på mandag, fikk da time til fastlegen min i morgen kl 11. På mandag var det ikke så mye blod som det er nå. Jeg ringt legevakta i ettermiddag, han sa at han ikke ville undersøke meg noe, han sa han ville holde fingrene av fate. Jeg har ingen smerter uten om litt murring, men det har jeg jo egentlig hatt hele tiden. Det er ikke så mye at det renner liksom, bare kommer en del på papiret når jeg er på do. Må tørke flere ganger da. Legen sa det var positivt at jeg ikke hadde noe smerter da. Jeg håper jeg får ul i morgen og at jeg får de et bankende hjerte, og et foster som har vokst slik det skal. Vet jo det kan være vanlig å blø litt i svangerskapet. Men redd blir man jo. Er ikke meningen å levere en slik "skrekk" historie her, det er jo ikke helt rette plassen. Men dere er de eneste jeg føler jeg kjenner godt nok her inne... Gruer så mye til i morgen, det verste er at min kjære ikke kommer seg fra jobb, så jeg må dra alene... Er så svak i slike situasjoner.... Prøver å innstille meg på det verste, forberede meg liksom... f#"¤%/((/&%¤" Så koselig å høre Krysser fingrene for det! Nei og nei Skjønner godt at du blir redd og bekymret. Håper og krysser alt jeg har for at det er helt ufarlig! Sender masse gode tanker og en god klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/25/#findComment-146050800 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnartMamma83 <3 Skrevet 22. januar 2014 #604 Del Skrevet 22. januar 2014 Ånei Mottivert!! Skjønner godt at du er nervøs og redd. Skulle nesten ønsker jeg kunne vært med deg og holdt deg i hånda, det er så vondt å være alene i en sånn situasjon. Håper virkelig at det ikke er noe galt. Jeg vet at søsteren min småblødde under så og si hele svangerskapet, ble fulgt opp tett av lege/jordmor, og hun har nå en sønn som akkurat fylte to år Varm klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/25/#findComment-146050865 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Cilie - prøver igjen* Skrevet 22. januar 2014 #605 Del Skrevet 22. januar 2014 hvordan gikk det Mottivert? blødde selv i 2 uker, men så og si kun på papiret når jeg var på do, men hver dag. var både rødt slim, rosa, og brunt. det var hele uke 6 og 7, så var litt før deg, men er 19+1 i dag og alt er bra vi har veldig såre og blodfylte slimhinner, så det kan være så enkelt som at det er de, og det er helt vanlig det kan eventuelt være lavt liggende morkake. krysser fingrene for at alt er bra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/25/#findComment-146051021 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mottivert Skrevet 22. januar 2014 #606 Del Skrevet 22. januar 2014 Tusen takk gode jenter <3 Jeg sitter med tårer i øynene når jeg leser hvor gode dere er Jeg har en helt fantastisk fastlege, hun brukte lang tid til å sitte å snakke med meg Hun virkelig bryr seg Fikk ikke ul, men hun tok en gu. Hun så at slimproppen var der enda, og det er jo bra, men så sa hun at blodet kom fra livmorhulen tror jeg det var hun kalte det. Det trenger ikke være noe galt i det, men det hadde vært mer betryggende om blodet kom fra en annen plass. Men hun sa at siden jeg blør så lite, og ikke har vondt, så måtte jeg bare slappe av å tenke at dette går bra. Dersom jeg får smerter og blør mye mer etterhvert, så er nok dette en start på en sa. Men som hun sa, det kan ingen vite, men det han gå kjempe bra også. Skal på ul 3. feb, så vi krysser fingrene for at det ikke blir noe mer blod, og at det helst stopper å blø snart. Hun kjente også på livmoren min, og mente den var helt normal og som den skulle så langt i svangerskapet. Føler fremdeles det er 50/50...men krysser fingrene for at det går bra med spiren vår <3 Uff Cilie, blod skaper bare bekymring, håper jeg er like heldig som deg Tusen takk for god støtte, dere er supre Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/25/#findComment-146052045 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Cilie - prøver igjen* Skrevet 22. januar 2014 #607 Del Skrevet 22. januar 2014 men det er jo godt å høre prøv å slapp av og ta det litt rolig, så går det nok bra med deg og den lille krysser fingrene for dere og prøv å la tankene slappe litt av, har vært der selv, og vet det er hardt, men blir bedre av å prøve tok en sofa periode og det hjalp veldig på blødningene, for det om mange leger sier at man skal leve som vanlig og er det en abortering, så er det ikke noe å gjøre med det - og det pisset der hører kun på det jeg selv mener og føler der, og det hjalp veldig på blødningene å slappe av på sofaen så finn det som passer for deg, og gjør det Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/25/#findComment-146052720 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mottivert Skrevet 23. januar 2014 #608 Del Skrevet 23. januar 2014 Hei dere, her kommer det en liten oppdatering. Jeg ligger på sofaen helt utmattet og sliten, i natt mistet jeg den lille spiren. Det er så trist å ha kommet så langt, så blir drømmen knust på en slik måte. Smertene økte litt i går kveld, og i natt var det helt uutholdelig vondt. Jeg skjønte jo at dette var i ferd med å gå galt, og når smertene var på det verste så ville jeg bare bli ferdig med det. Høres forferdelig ut, men det var så vondt. Samtidig ville jeg ikke reise meg opp fra sengen, ville bare ligg der å være gravid litt til. Har ikke sovet noe i natt, grått masse, og jeg og min kjære lå å holdt hverandre i hånden. Fikk komme på sykehuset ganske tidlig i dag, der så de at kroppen hadde gjort det meste selv. Jeg fikk 2 tab. for å hjelpe til med å rense livmoren. Ligger på sofaen og er så sliten, gråter og tenker. Har ikke fått til å spise noe enda. Ikke noe hyggelig melding fra meg i dag... men det positive er jo at jeg ble gravid, da må jeg jo få det til en gang til, og da skal spiren holde seg der. Har ikke orket å ringe klinikken i dag, tror jeg gjør det i morgen. Sykehuset skulle sende dem papirene, så de får jo beskjed uansett. Jeg gråt hos gyn også, hun strøk på meg og sa jeg måtte bare bearbeide dette litt, så skulle det nok gå bra til slutt. Stor klem til alle dere herlige jenter <3 Jeg er uendelig glad for at jeg har dere <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/25/#findComment-146054418 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Cilie - prøver igjen* Skrevet 23. januar 2014 #609 Del Skrevet 23. januar 2014 så utrolig trist å høre Mottivert sitter her og tårene triller selv på meg har selv mistet, men ikke så langt som du hadde kommet, så kan ikke annet enn å tenke at det må være utrolig vondt!! føler virkelig med deg!! kondolerer så masse med den lille sender deg en stoooor klem og håper at alt går bedre med tiden!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/25/#findComment-146054478 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnartMamma83 <3 Skrevet 23. januar 2014 #610 Del Skrevet 23. januar 2014 Ånei, ånei!! Kondolerer Mottivert Varm klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/25/#findComment-146054547 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opp Skrevet 23. januar 2014 #611 Del Skrevet 23. januar 2014 Kjære,kjære mottivert! Det var veldig trist lesing. Føler sånn med deg, mistet selv i uke 12 (MA) Hvor utrolig urettferdig dette er, og det er akkurat da man endelig begynner å puste ut og gleder seg over graviditeten. Vet så inderlig godt hvordan du har det. Jeg var til utskraping, så vondt det var å ta de abortfremkallende tablettene. Ta deg tid til å sørge og gjør ting som gjør godt. Det å greie å bli gravid og komme så langt er veldig positivt, så ta det m deg. Mange muligheter igjen i 2014, iløpet av noen måneder kan du være gravid igjen. Det blir din tur igjen! Du kommer deg igjennom dette. Stor god trøsteklem til deg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/25/#findComment-146054587 Del på andre sider Flere delingsvalg…
TaraLaili Skrevet 23. januar 2014 #612 Del Skrevet 23. januar 2014 Så utrolig trist å lese, Mottivert!! Ta vare på deg selv. Stor trøsteklem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/25/#findComment-146054667 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småen100 Skrevet 23. januar 2014 #613 Del Skrevet 23. januar 2014 Å nei mottivert... :( Å herlighet så forferdelig. Gråter for deg nå.. At det går an nå som du hadde kommet så langt Håper det går bra med deg og at du finner mot til å komme i gang igjen snart.. Herlighet så mye trist som skjedde i denne tråden vår. Nå må det snu litt her! Nå skal vi få dere gravide alle sammen! Her er alt bra med den lille og vi var på den ul'en vi egentlig skulle på i dag. (Fikk jo en ekstra pga blødning) Alt så bra ut. Det som ikke er så bra er at jeg allerede nå (8 uker) har fått skikkelig bekkenløsning og nesten ikke kan gå. Det er helt uvirkelig og jeg klarer ikke forestille meg hvordan det skal bli å ligge hjemme helt til september. Jeg er jo helt utrolig heldig som har fått det til, men dette er et kjempe slag i trynet. Ble 100% sykmeldt i går da jeg plutselig ble stående helt fast midt på gaten på de 10 min det tar å gå fra jobb og bare satte meg ned på en benk og gråt til det kom en taxi forbi. Fysio og lege vet ingenting om hvorvidt det kan bli bedre eller bare blir verre. Det er helt uvirkelig at dette skjer i uke 8 med 7 mndr igjen. Har aldri kunnet forestille meg at det er så vanskelig å ikke kunne bevege seg. Jeg kommer meg ingen steder, må spare på skrittene. Jeg bare begynte å grine her i sted for sambo hadde glemt å kjøpe noe pålegg jeg spurte han om og jeg må være her inne i hele morgen og tør ikke gå de 300 m til butikken selv.. Nei jeg skjønner bare ikke hvordan det her skal gå i 7 mndr og håper virkelig at det blir litt bedre. Huff ikke meningen å sutre over dette.. Jeg er så utrolig heldig som har fått det til! Det er bare så rart.. Jeg har gledet meg til dette hele livet! Forestilt meg det å være gravid som en så lykkelig tid.. Få vise frem en fin babymage, gå på gravideyoga, kjøpe inn alle babytingene osv.. Og nå klarer jeg ingenting.. Bare ligge i ro her hjemme Nei huff beklager, dette passer seg ikke å komme med etter innlegget ditt mottivert. Beklager.. Tenker på dere alle sammen og krysser fingrene for dere! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/25/#findComment-146056161 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mottivert Skrevet 24. januar 2014 #614 Del Skrevet 24. januar 2014 Hei alle dere Tusen takk for mange gode ord, det er så godt å få I dag har jeg det bedre, har fått sovet ganske bra i natt, og fikk snakket med st.olavs i dag. De har slik omsorg, å ble så lei seg på våre vegne. Men som hun sa, vi må ikke gi opp. Jeg skulle ringe dem neste mens for å avtale fryseforsøk. Vi har en liten eskimo der, bare håper det er gullegget og det går bra med opptiningen og alt Har ikke hat fryseforsøk før... Ja Opp, det er forferdelig når man har kommet så langt, og vi virkelig har begynt å se for oss et liv med den lille i magen. Men jeg og min kjære snakket mye om det i går, og vi har hatt en fantastisk god og koselig gravid tid, selv om den ble kortere enn vi hadde håpet og tenkt, vi må bare se på det som er positivt nå. Hvor lenge etter at du mistet hadde du nytt forsøk? Du også Cilie? Jeg trenger litt tid for å bearbeide dette, men vi har allerede begynt å se litt fremover til nytt forsøk. Det er enda mange muligheter igjen i 2014, og det må bli året for oss som enda ikke er gravide her inne på tråden <3 Helt enig med deg Småen, det har vert mye trist her inne nå... På tide med masse positivt i månedene fremover Håper formen blir beder etterhvert Småen <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/25/#findComment-146057458 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Cilie - prøver igjen* Skrevet 24. januar 2014 #615 Del Skrevet 24. januar 2014 gråter av dette innlegget også jeg Mottivert føler sånn med deg, og synes det er så utrolig trist men godt å høre at du har en liten eskimo på frys krysser fingrene for at alt går fint med dere og den lille eskimoen vi mistet november 2011, men det var en naturlig liten en. vi gikk så til offentlige våren 2012 for IVF og fikk en feilaktig beskjed fra en overlege, som viste seg å ikke være sann, så vi trodde ikke det noen gang kom til å få barn, så alt ble lagt på hyllen. vi flyttet med tiden til en ny kant av landet, og fikk en del smerter og dro til privat gynekolog for å se om det kunne være endometriose, noe det heldigvis ikke var hun forklarte at det vi hadde fått beskjed om var helt feilaktig, og at det ikke var noe problem for oss å få baby dette var en fredag, på tirsdag ringte jeg Hausken, på torsdag hadde vi forsamtale og sprøytestart og 2 uker senere var det lille embryoet på plass så for oss var det et stykke mellom prøvelsene... grunnet en **************** lege.MEN det var nok meningen at det var denne lille vi skulle ha og det var meningen vi skulle ha den nå føler litt som småen100 at det blir litt feil, men for å komme med en liten glede, selv om jeg har vært på motsatt side av bordet og ikke klarte å finne glede i andres graviditeter, så var vi på OUL i dag og venter en liten gutt så urtolig kjipt å høre småen100!! og så bekkeløsning allerede i uke 8 :/ huff... håper det blir litt bedre med tiden så du kan kose deg med svangerskapet har heldigvis ikke fått det (enda)... høres grusomt ut :/ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/25/#findComment-146057877 Del på andre sider Flere delingsvalg…
elibjo Skrevet 24. januar 2014 #616 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Hei alle dere Tusen takk for mange gode ord, det er så godt å få I dag har jeg det bedre, har fått sovet ganske bra i natt, og fikk snakket med st.olavs i dag. De har slik omsorg, å ble så lei seg på våre vegne. Men som hun sa, vi må ikke gi opp. Jeg skulle ringe dem neste mens for å avtale fryseforsøk. Vi har en liten eskimo der, bare håper det er gullegget og det går bra med opptiningen og alt Har ikke hat fryseforsøk før... Ja Opp, det er forferdelig når man har kommet så langt, og vi virkelig har begynt å se for oss et liv med den lille i magen. Men jeg og min kjære snakket mye om det i går, og vi har hatt en fantastisk god og koselig gravid tid, selv om den ble kortere enn vi hadde håpet og tenkt, vi må bare se på det som er positivt nå. Hvor lenge etter at du mistet hadde du nytt forsøk? Du også Cilie? Jeg trenger litt tid for å bearbeide dette, men vi har allerede begynt å se litt fremover til nytt forsøk. Det er enda mange muligheter igjen i 2014, og det må bli året for oss som enda ikke er gravide her inne på tråden <3 Helt enig med deg Småen, det har vert mye trist her inne nå... På tide med masse positivt i månedene fremover Håper formen blir beder etterhvert Småen <3 Så utrolig lei meg på dine vegne! Da gikk det ikke bra med noen av oss som hadde forsøk omtrent samtidig, da. Mange som ble gravide, men ingen som varte... Nei, vi får virkelig håpe vi har bedre lykke neste gang! Og du som har en eskimo kan jo være igang ganske fort igjen Jeg venter fortsatt på ordentlig blødning. Om det ikke har skjedd i løpet av helgen, skal jeg få tabletter. Håper jeg slipper det. Håper å være igang med nytt forsøk før påske. Og da kan jo du være gravid allerede ♡ Endret 24. januar 2014 av elibjo Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/25/#findComment-146057998 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammadrømmen Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #617 Del Skrevet 24. januar 2014 Endelig kom mensen! jippi! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/25/#findComment-146058344 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Cilie - prøver igjen* Skrevet 24. januar 2014 #618 Del Skrevet 24. januar 2014 åååå, så bra Mammadrømmen da ordner det seg gode nyheter ja Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/25/#findComment-146058352 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småen100 Skrevet 24. januar 2014 #619 Del Skrevet 24. januar 2014 Gratulerer med gutt Cilie! Så fantastisk at alt var bra Så bra mammadrømmen! Begynner du i morgen da? Lykke til!! Mottivert - håper eskimoen er gullegget Dette var jo bare maks uflaks og jeg tror på at det betyr masse lykke og hell i neste forsøk Lykke til til deg også Elibjo Håper du kommer i gang igjen snart og at den sitter som den skal Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/25/#findComment-146058539 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mottivert Skrevet 25. januar 2014 #620 Del Skrevet 25. januar 2014 Hei elibjo Det ble ikke slik noen av oss tre som hadde forsøk så likt hadde håpet og trodd og sett for oss Kjempe trist at det gikk som det gikk for oss. Hvordan er det egentlig med deg? Hvordan kommer kroppen seg i gang i igjen etter at den trodde den var gravid? Håper du får komme igang igjen snar Og at vi er gravide igjen om ikke så alt for lenge Jeg har aldri hatt fryseforsøk så jeg er så spent, det er 60-70% sjanse for at opptiningen går bra, jeg håper virkelig at det gjør det <3 Jeg vil bare se fremover nå, og håpet at kroppen kommer i rytme snart igjen Dette må bli pret for oss <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/25/#findComment-146059346 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opp Skrevet 25. januar 2014 #621 Del Skrevet 25. januar 2014 Godt å høre du greier å se fremover og at du har en eskimo i fryseren mottivert. Da får du kommet fortere igang også . Jeg fikk mensen tilbake etter 5 uker. Jeg mistet i april og fikk begynne på spray i slutten av aug. Tok sin tid, men måtte vente ekstra pga sommerferien. Nå håper jeg inderlig spiren sitter i mars . Mange nedturer på denne tråden ja, men vi skal alle få det til, og jeg håper inderlig det skjer neste gang for alle sammen! Gratulerer m en gutt cilie og at alt did bra til. tenk at du har kommet så langt. Vi var i samme tråd i sept. Tiden går både fort og sakte. Småen100 - håper du snart blir bedre m bekkenløsningen, det høres fryktelig ut og ikke slik man ser for seg det skal bli nei. Skjønner det også er tøft, midt oppi lykken over å være gravid. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/25/#findComment-146060182 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Cilie - prøver igjen* Skrevet 25. januar 2014 #622 Del Skrevet 25. januar 2014 stemmer det opp håper virkelig den sitter i mars til deg holder fingrene krysset unner der alle denne opplevelsen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/25/#findComment-146060672 Del på andre sider Flere delingsvalg…
elibjo Skrevet 26. januar 2014 #623 Del Skrevet 26. januar 2014 Da kom det en voldsom blødning i natt. Har ventet i tre uker nå, så det var på tide. Er veldig glad det var en bo og ingen sa/ma, for hadde jeg visst at det var et foster blant alt som kom ut, hadde det vært en nærmest traumatisk opplevelse! Håper virkelig jeg slipper å oppleve noe liknende igjen. Men da er jo egentlig neste fase i gang. Nå må jeg jo selvfølgelig slutte og blø, og så vente på neste mens. Men så er det ny runde! Håper jeg ikke er en av dem som bruker månedsvis på å komme inn i syklus igjen. Vel vel, litt nærmere hver dag Krysser fingrene for vellykket opptining, Mottivert! Og ønsker alle her lykke til uansett hvor i prosessen dere befinner dere. Er litt mindre på forum for tiden, og da blir det ikke like lett å følge med på alle Klem ♡ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/25/#findComment-146062223 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammadrømmen Skrevet 27. januar 2014 Forfatter #624 Del Skrevet 27. januar 2014 Gratulerer med gutt Cilie! Så fantastisk at alt var bra Så bra mammadrømmen! Begynner du i morgen da? Lykke til!! Mottivert - håper eskimoen er gullegget Dette var jo bare maks uflaks og jeg tror på at det betyr masse lykke og hell i neste forsøk Lykke til til deg også Elibjo Håper du kommer i gang igjen snart og at den sitter som den skal Jeg begynte på tablettene på fredag Ringte Riksen idag og fikk time tirsdag 04.02 Så nå skjer det ting fort her Så spent!! Håper noen av eggene mine overlever!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/25/#findComment-146064926 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mottivert Skrevet 27. januar 2014 #625 Del Skrevet 27. januar 2014 Sååå herlig Mammadrømmen Så du skal i gang med fryseforsøk? håper virkelig dette er lykke runden for deg <3 Cilie Du er nå god Det går heldigvis mye bedre med meg nå, klarer å tenke å se fremover Litt tid trenger man selvsagt. Har enda ikke orket å treffe så mange rundt meg enda, det var bare mamma, pappa og de 4 aller beste vennene våre som viste dette. Det er jeg egentlig veldig glad for nå, men jeg kvier litt for å treffe resten av gjengen. Hvorfor vet jeg ikke helt, for jeg kommer ikke til å si noe uansett. Men det går seg nok til :)Gratulerer så masse med gutten <3 Såå herlig, nå kan forberedelsene virkelig start Opp, ja jeg håper virkelig at eskimoen vår klarer seg og blir et lite nurk om ikke så lenge. Men vi har jo bare et da, og det er jo ikke helt sikkert. Men jeg krysser alt jeg har likevel Håper du er i gang nå snart, og denne gangen må det bli et vellykket forsøk <3 Elibjo, jeg er kjempe glad for at det ikke var en sa du hadde, unner ingen det. For det var tøft ja. Håper du slipper å havne i den "klubben" det hadde jeg også håpet. Men man må se fremover, og ikke minst ta med seg det positive. Jeg ble gravid, og vi koste oss masse med spiren i magen. Neste gang må gå bedre for oss alle sammen. Lykke til til alle som er i gang igjen snart <3 Krysser alt jeg har Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/25/#findComment-146065623 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå