Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Okei. Er jo det de fleste sier. Men når vi var til samtale på ivf klinikken før vi begynte på riksen, så sa han at man IKKE skal ta morgenurinen fordi den kan være falsk negativ. For hvis nivåene endrer seg sent på natta/på mårran, så blir den vannet ut på en måte :P Vanskelig å forklare ;) hehe..

så bra at alt gikk greit Småen100 :) herlig med den hjertelyden og vite at ting går bra :)

mensmurringer var bare positivt her i gården :) hadde mensmurringer nesten hele rugeperioden og til langt ut i svangerskapet, hehe, snedig hva man blir vant til :)

krysser fingrene masse for deg Mammadrømmen :)

Nå har jeg ikke hatt murringer siden torsdag. Og hatt to dager med kvalme.. CB pluss viste KJEMPESVAK pluss igår. Men CB digital, sa ikke gravid idag. Så nå er jeg kjempe forvirret. Ingen tegn til tr heller!! Idag er dag 13 siden innsett, dvs dag 15 siden "uttak". Imorgen skal blodprøven tas. Hvis det stemmer at jeg hadde festeblødning, er det 8 dager siden idag..

Noen som vet om testene kan bruke lenger tid på å slå ut når det er fryseforsøk?

Det er vel ingen sjanse for at jeg er gravid nå? :(

I en normal syklus, hadde jeg fått mensen på dag 17 etter el.

Endret av Mammadrømmen

Annonse

Jeg vet desverre ikke om testene tar lenger tid å slå ut ved fryseforsøk, men jeg har lest at det er jo enkelte hvor testen ikke slår ut før 15-16 dager etter innsett. Så det er jo fortsatt en sjanse for at du er gravid :)

Ååå spennende mammadrømmen! Husk at CB digital krever høyere HCG nivå for å slå ut! Jeg testet ikke med den i starten, men jeg prøvde cb digital med ukeindikator for å se om HCG steg utover. Jeg fikk bare gravid 1-2 uker selv om jeg etter HCG planen skulle fått 2-3. Samme uken etter, da fikk jeg 2-3, men skulle hatt 3 + i forhold til innsett. Så jeg hadde i hvert fall litt saktere HCG stigning i starten enn det som kanskje er normalt. Og som sagt, digital testene til CB trenger høyere nivå for å slå ut enn vanlig CB. 

Håper du får positivt svar etter blodprøven i morgen! Ønsker deg masse lykke til!! :) 

Nå har jeg ikke hatt murringer siden torsdag. Og hatt to dager med kvalme.. CB pluss viste KJEMPESVAK pluss igår. Men CB digital, sa ikke gravid idag. Så nå er jeg kjempe forvirret. Ingen tegn til tr heller!! Idag er dag 13 siden innsett, dvs dag 15 siden "uttak". Imorgen skal blodprøven tas. Hvis det stemmer at jeg hadde festeblødning, er det 8 dager siden idag..

Noen som vet om testene kan bruke lenger tid på å slå ut når det er fryseforsøk?

Hei:-)

Da jeg ble gravid med dattera mi i 2006 fikk jeg en supersvak strek (den var så svak at jeg trodde det streken "lyste gjennom" testen, om du skjønner) på rugedag 12. Det samme skjedde på dag 13. På dag 14 fikk jeg positiv digital test og positiv blodprøve. :-)

Så jeg mener at håpet er ikke ute enda!

Åååå! Tusen takk for positivt svar småen100! Det var gode nyheter! :D Var med ukesindikator jeg tok, for den andre var utsolgt.. Da er det kanskje en sjanse fortsatt allikevel da :D Ååå, nå ble jeg glad :D Fikk litt håp igjen. Hihi..

Da er det bare å krysse for at blodprøven blir positiv!!!! :D

Hei:-)

Da jeg ble gravid med dattera mi i 2006 fikk jeg en supersvak strek (den var så svak at jeg trodde det streken "lyste gjennom" testen, om du skjønner) på rugedag 12. Det samme skjedde på dag 13. På dag 14 fikk jeg positiv digital test og positiv blodprøve. :-)

Så jeg mener at håpet er ikke ute enda!

Ååå så braaa!!! :D Jeg skjønner akkurat hva du mener! :D Sånn var det med min test og. Det var virkelig godt å høre noe positivt nå :D Da skal jeg fortsette å holde på håpet litt til :D

Åååå! Tusen takk for positivt svar småen100! Det var gode nyheter! :D Var med ukesindikator jeg tok, for den andre var utsolgt.. Da er det kanskje en sjanse fortsatt allikevel da :D Ååå, nå ble jeg glad :D Fikk litt håp igjen. Hihi..

Da er det bare å krysse for at blodprøven blir positiv!!!! :D

Bra! Ja jeg har ikke troen på det ukeindikator-testene. Jeg fant jo ut på hvilke HCG nivåer den skulle slå ut på 1-2, 2-3 og 3+ og fant HCG tabell på hvor jeg burde ligge. HCG tabellen viste hva som var minimum å ha i HCG på den aktuelle dagen og hva som var målt som maksimum. Da jeg testet med den den første gangen skulle jeg egentlig ligge laaangt over nivået for 2-3, nesten helt opp til 3+, og ble ganske stresset da jeg bare fikk opp 1-2. Så ventet jeg en hel uke og testet igjen og da skulle jeg i hvert fall hatt 3+, i og med at det skal doble seg annenhver dag, men fikk 2-3. Så de testene der må jo være helt tullete å bruke for de som vil finne ut av når de ble gravide! Tenk om folk bruker de for å "finne ut" hvem som er far til barnet sitt f.eks. hvis de har hatt sex med to ulike menn med en ukes mellomrom eller noe... Det er jo fælt at det selges når det tydeligvis er så ustabilt. Og det kan jo være jeg hadde HCG nivåer under det som kom opp i den tabellen, men det er jo rart det også for det var HCG målt på tusener av kvinner og da oppgitt hva som var det laveste og høyeste som var målt hos dem. Altså rart hvis jeg skulle ligge under alle de... Så ja.. Poenget er at jeg tror den testen er helt på tur :P

Krysser alt jeg har for deg!!!!

Annonse

Har tatt blodprøven ja, men får ikke svar før imorgen eller onsdag..

Er ganske sikker på at det er kjemisk. Hatt like svak test siden fredag.

Alle murringene har vært borte siden den kraftige på torsdag. Og alle andre tegn jeg har kjent på er også borte. Det har nok ikke gått veien denne gangen heller :( Blir sjokket ellers!!

Har desverre mistet håpet nå..

Ååå, takk for det <3

Det er kjempe vanskelig idag. Men jeg trenger nok bare litt tid på å tenke og roe ned.

Heldigvis hadde de ledig, så vi får begynne med engang. Så blir forsøk igjen om to uker.

Takk for klem! :)

Hei mammadrømmen, så utrolig leit m kjemisk :( :( men så bra du får begynne igjen allerede om 2 uker :) den gangen må den sitte! Godt å slippe å gjennomføre ferskforsøk selvom det psykisk tar skikkelig på m så mange negative forsøk. Snart blir det din tur også!! :) :) jeg skal jo også igang igjen i mars, mensen forsinket så klart, så blir vel ikke før om en tre ukers tid. Kanskje vi begge blir gravide denne gang :) !? Det synes jeg vi fortjener. Trøste klem til deg.

Ja det synes jeg var urettferdig! Hadde til og med festeblødning jo!! :( Var sikker på at det gikk denne gangen.. Kanskje jeg ikke klarer å bli gravid? :huh:

Ja jeg er VELDIG glad for at jeg har egg på frys! Tror ikke jeg hadde orket et ferskforsøk nå. Det tar helt klart på psykisk dette her, det har du helt rett i!

Så morro at du også skal i gang i mars! Kanskje vi blir gravide sammen :D Spennende!! Ja det synes jeg virkelig vi fortjener! :D Takk for klem! :)

Ja det synes jeg var urettferdig! Hadde til og med festeblødning jo!! :( Var sikker på at det gikk denne gangen.. Kanskje jeg ikke klarer å bli gravid? :huh:

Ja jeg er VELDIG glad for at jeg har egg på frys! Tror ikke jeg hadde orket et ferskforsøk nå. Det tar helt klart på psykisk dette her, det har du helt rett i!

Så morro at du også skal i gang i mars! Kanskje vi blir gravide sammen :D Spennende!! Ja det synes jeg virkelig vi fortjener! :D Takk for klem! :)

Sender masse masse babystøv og klemmer til oss alle sammen :klem1:

Året 2014 er året hvor vi ALLE skal lykkes :strix:

I dag er jeg superpositiv, og har en god følelse på at dette skal gå veien :bolledeig:

Jaaaaa! Det setter jeg en knapp på, så kan vi følge hverandre også :) !! Huff ja det er så ekstremt bedritent at når man endelig får en positiv test så ble det ikke noe likevel. Det er så meningsløst og vondt. Bare som å gni det ekstra ekstra hardt inn. Vi ivf'ere skulle sluppet å måtte oppleve kjemisk og aborter, men dessverre så gjør vi jo også det. Sukk. Men tilslutt så sitter spiren i 9 mnd :) !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...